نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مهر 1397 - 9:26
مشاورعالی فرمانده کل سپاه گفت:امروز در دولت مشاهده کنید چند تا از فرماندهان دوران جنگ،افرادی که توانمند بودندالان به کار گرفته شده است؟،کسی که رفته و درآمریکا تحصیل کرده است نمی تواند درد کشور را بفهمد و یک چشم به آنطرف دارد و یک چشم هم به داخل.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار سرتیپ مرتضی قربانی،مشاورعالی فرماندکل سپاه دریادوراه شهدای روستای اسلام آباد گچساران با اشاره به جانفشانی ها و رشادت ها رزمندگان دردوران دفاع مقدس گفت:برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی زحمت های زیادی کشیده شد بخصوص قشر ایثارگران و شهدای عزیز،از وقتی که انقلاب پیروز شد از همان روز های اول با مشکلات زیادی درکشور روبرو بودیم.

تلاش دشمن برای تجزیه انقلاب

وی افزود:شرق و غرب تحمل این انقلاب و پایگاه نهضت امام حسین علیه السلام را نداشتند و از هر طرف برما هجوم می کردند؟؛ از یکطرف کومله و دموکرات درکردستان،خلق عرب در منطقه خوزستان،در سیستان و بلوچستان در آمل و قائمشهر نیز اینچنین بودو بعضا دشمن نقاط مختلفی را برای تجزیه و سرنگونی انقلاب دنبال می کرد.  

دستگیری 60گروه تروریستی

سردار قربانی اظهارکرد:اماتوکل برخداوند و  پیروی از ولایت فقیه باعث شد تا مقابل این همه توطئه ها و ترفند های دشمنان ایستادگی کنیم ،تا سال 63حدود 60گروه و دسته تروریستی مسلح را دستگیر کردیم و17هزار شهید در این راه تقدیم انقلاب کردیم و درمقال دشمن سرتعظیم فرود نیاوردیم 

تصمیم کشورهای عربی برای براندازی انقلاب

مشاورعالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد:بنابراین در هرنقطه از این سرزمین مقابل هرکسی که عرض اندام می کرد ایستادگی و مقاومت کردیم ،سال 59درکاخ شاه حسین اردنی کشورهای منطقه عربی تصمیم به براندازی انقلاب گرفتند و حدود 12روز بحث و تبادل نظر داشتند که جمهوری اسلامی را به براندازی برسانند.

براندازی با استفاده از کودتا

وی گفت:تصمیم گرفتندکه دو کار را برای براندازی انجام دهند یکی انجام کودتا و دیگری با جنگ توسط صدام،تصمیم گرفته شده که در 6ماه اول با کودتا براندازی صورت گیرد و اگر موفق نشدند با حمله صدام اقدام کنند، کودتا به لطف خداوند کشف شد و معجزات الهی که همراه حضرت امام راحل بودند ما را مقابل دشمنان به پیروزی رساند.  

سردار قربانی افزود:انقلاب اسلامی را خدا حفظ کرد،حضرت امام در رابطه با حمله آمریکایی ها در طبس فرمودند:"که شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد"،فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد"و ما نباید با این قدرت خدایی از غیرخدا بترسیم.

انزوای آل سعود و آمریکایی ها

مشاورعالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد:ترامپ احمق می خواهد هم آل سعود و هم آمریکایی ها را به انزوا بکشاند که باید گفت که به حول و قوه الهی اسبابشان را برای متلاشی شدن فراهم می کنند.

اقتدار به برکت ولایت فقیه

سردار قربانی اظهارکرد:شهدا راه خدا و ائمه اطهار علیهم السلام را پیمودند،ما با دست خالی و باکمترین امکانات در دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردیم و امروز صلابت و اقتداری که دارم از برکت ولایت فقیه است.

در کشور هیچ کمبودی نداریم

وی تصریح کرد: اگر اهدافمان ،اهداف مقدسی باشد و این امکانات کشور به سمت و سوی عزت و صلابت مردم پیش برود هیچ مشکلی نخواهیم داشت،ما درکشور هیچ کمبودی نداریم و بالغ بر60نوع آلیاژداریم،در منطقه کرمان و سیستان سنگ تتانیوم داریم ،در زنجان یک کوه داریم که حدود 300سال سرب و روی داریم و درنفت و گاز هم دردنیا سرآمد هستیم بنابراین این سرمایه ها راخداوند به ما داده است که باید بدرستی استفاده شوند.

وجود120هواپیمای بلا استفاده درکشور

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:120هواپیما در فرودگاه تهران به دلیل مشکلات فنی بلا استفاده و میلیاردها دلار کنار گذاشته شده است در حالی که همین نخبگان وجوانان دانشگاهی می توانند بروی همین هواپیماها کار کنندو این تکنولوژی را پیاده کنند، در جنگ همینگونه کار شد و امروز رسیدیم به ساخت انواع موشک ها،لذا باید این جسارت را داشته باشیم.

 تحصیل کرده آمریکا درد مردم را نمی فهمد

سردار قربانی گفت:امروز در دولت مشاهده کنید چند تا از فرماندهان دوران جنگ،افرادی که توانمند بودندالان به کار گرفته شده است؟؟،کسی که رفته و درآمریکا تحصیل کرده است درحالی که این مردم زیرموشک بودند و شهید تشییع می کردند نمی تواند درد کشور را بفهمد و یک چشم به آنطرف دارد و یک چشم هم به داخل.

دشمنان باید بترسند

وی افزود:امروز آمریکایی ها باید بترسند که ما فرزندان آن امام معصوم هستیم که درب خیبر را از جا کند و سپاه اسلام قلعه یهودی ها را فتح کردند،ما فرزندان امام حسین(ع) هستیم که با 72نفر در صحرای کربلا جنگید؛ما نمی ترسیم و دشمنان باید بترسید.

 خط شکنی رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد دردفاع مقدس

مشاورعالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد:بچه های کهگیلویه و بویراحمد در فاو جز گردان ها و تیپ های خط شکن بودند و پایگاه موشکی که کنار خورعبدالله بود و دریا را که عراقی ها تا 150کلیومتر با موشک می زدند همین رزمندگان فتح کردند،لذا این موارد شجاعتی بود که خداوند به مردم و رزمندگان داددرحالی که تعداد زیادی از رزمندگان استان در شب های عملیات  و در خط شکنی ها به شهادت رسیدند.

78روز نبرد در فاو

وی اظهارکرد:78روز در فاو با عراقی ها نبرد کردیم و 300هزار نفراز رزمندگان ما را شیمیای کردند ولی از آرمانشان کوتاه نیامدند،الان جایی پیدا کنید درمرز کشورمان با عراق که خون شهیدی ریخته نشده باشد؛عزت و اقتدار امروز مان مرهون همین خون شهداست.

نیویورک زیر برد موشک های سپاه

سردار قربانی تصریح کرد:دشمنان بدانند الان برد موشک های ما تا نیویورک و واشنگتن است آنهم موشک های غیب،ما جنگ طلب نیستیم ولی امامان فرموده لیکن کسی که تجاوز کنند ما دهانش را خورد می کنیم.

در کل منطقه حضور داریم

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان نتوانستند حتی یک وجب از خاکمان را تصرف کنند،امروز ما در کنار دریای سرخ هستیم ،در مدیترانه،در غزه،در فلسطین،درلبنان،در یمن ،در عراق وسوریه،پس هرگز دشمنان نمی توانند خدشه ای به اسلام ناب محمدی(ص) وارد کنند.

هجوم لشکرهای اقتصادی به کشور

وی تصریح کرد:شهدا برگردن همه ما حق دارند و همه در قبال شهداء وظیفه داریم،امروز لشکرهای اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است ما باید کمک کنیم و فرمان رهبرمان را اجرا کنیم و به دولت کمک کنیم.

12میلیون دختر و پسر مجرد در کشور

سردار قربانی افزود:12میلیون دختر و پسر در ایران مجرد هستند و ما همه مسئول هستیم و باید همه کمک کنیم تا مشکلات ازدواج جوانان مرتفع شوند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها