نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مهر 1397 - 15:03
تعدادی از دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به تغییر سهمیه دانشجویان ذخیره رشته پرستاری این دانشگاه اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تعدادی از دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به تغییر سهمیه دانشجویان ذخیره رشته پرستاری این دانشگاه که مانع از حضور آنها در کلاس درس شده است، اعتراض کردند . 
یکی از دانشجویان معترض رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: دو هفته پیش دانشگاه آزاد اسلامی به طور رسمی اسامی پذیرفته شدگان رشته های پزشکی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ این واحد دانشگاهی را اعلام و شروع به ثبت دانشجویان در این دانشگاه کرد اما امروز بعد از گذشت یک هفته از سال تحصیلی کادر آموزشی دانشگاه مانع از حضور دانشجویان در کلاس درس شدند. 
برخی دیگر هم گفتند: در لیست ذخیره قبول شده اند و پس از ثبت نام و انتخاب واحد در کلاسها هم حضور پیدا کردند اما از اول هفته به آنان اعلام شده که باید انصراف بدهند. 
یکی از دانشجویان معترض اضافه کرد: ما از قبولی و ثبت نام در دانشگاه خوشحال بودیم اما امروز هم تمام آرزوهایمان بر باد رفت. 
یکی دیگر از دانشجویان گفت: ما خانه اجاره کردیم و کتاب خریدیم واقعا برایمان سخت است که ترک تحصیل کنیم. 
دانشجوی دیگری هم افزود: آینده ما چه می شود و باید چکار کنیم. 
دانشجویان معترض که تعدادشان حدود ۲۰ نفر بود از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۱۰ و۳۰ دقیقه جلوی فرمانداری شهرستان گچساران در شهر دوگنبدان حاضر شدند و پس از حضور گروه خبری و انجام مصاحبه با آنها محل را ترک کردند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها