نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1397 - 23:20
باران در حالی میهمان ناخوانده گچسارانی‌ها شد که کولرها همچنان در منازل روشن بود ،شدت بارندگی موجب سرازیر شدن آب کانال‌های درون شهری به خیابان‌های اطراف و مسدود شدن پل ها و آب گرفتگی معابر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بارش باران و تگرگ در گچساران برای شهروندان بسیار غافلگیر کننده و دوراز انتظار بودو شدت بارندگی‌ها به حدی بود که موجب سرازیر شدن آب کانال‌های درون شهری به خیابان‌های اطراف و مسدود شدن برخی پل ها و نیزآب گرفتگی معابر شد.

بارش‌ها که عصر امروز آغازشده و در صورت ادامه این روند به طور حتم شاهد وارد آمدن خسارات به باغداران و تاسیسات زیرساختی خواهیم بود، از شهرستان‌های 8 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها در گچساران بارش سیل آسای باران آغاز شده است.

عبدالرحیم رحیمی،فرماندار گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی دراین خصوص گفت: بر اثر بارندگی فصلی  و پرشدن کانال های هدایت سیلاب در ضلع شمالی  شهرستان از جمله اسلام آباد، خنگ بنار، محوطه اطراف دانشگاه آزاد، کارخانه روغن نباتی، کانال های منتهی به شرکت نفت و کانال منشعب از 500 دستگاه تا بلوار ولی عصر، کانال های 108 دستگاه و رزمندگان سیلابی شدند که  ستاد بحران در دقایق اولیه حادثه در محل حضور پیدا کردند.

مسعود ظفری،شهردار گچساران هم در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: در دقایق اولیه بارندگی در شهرداری حالت آماده باش اعلام کردیم و کلیه ماشین آلات و نیروهای خدمات، آتش نشانی، اکیپ امانی در مکان های مختلف حادثه حضور به موقع پیدا کرده درحال امداد رسانی هستند.

وی افزود: شدت بارندگی خسارت سنگینی به کانال های مناطق  108 دستگاه، رزمندگان، جزیره، 500 دستگاه ، کوی پاسداران، شهرک نفت وکانال ورودی شهروارد کرده است.

شهردار گچساران درادامه تصریح کرد: بارندگی به کف کل کانال ها ، دیوار حائل کانال ها  و همچنین به چندین پل ،خسارت بسیارسنگینی وارد کرده بطوری که  کف سازی بیشتر کانال های شهر کاملا از بین رفته است که میزان خسارت از سوی کارشناسان امردرحال بررسی است.

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

مسؤل انقلابی یعنی کسی خودش در صحنه حضور دارد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها