نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1397 - 18:55
نفت و گاز گچساران دراین فصل از لیگ برتر هندبال کشور با ترکیبی از بازیکنان جوان و نوجوان پا به عرصه مسابقات گذاشته است ،امارقابتی سخت برای حفظ عنوان قهرمانی سال گذشته خود در پیش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته اول دور رفت لیگ برتر هندبال آقایان در حالی آغاز شد که پس از وقفه و فراز و نشیب های مختلف در برگزاری مسابقات، نفت و گاز گچساران به عنوان قهرمان دوره گذشته در مجموعه ورزشی "پد خندق" گچساران میزبان تیم زاگرس اسلام آباد غرب بود.

در این دیدارحساس که عصر امروز برگزار شد،نفتی های گچساران بازی را با نتیجه 25 بر 20 به تیم اسلام آباد غرب واگذار کردند.

هرچند نفت و گاز گچساران این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان و نوجوان پا به عرصه مسابقات گذاشته است ،امارقابتی سخت برای حفظ عنوان قهرمانی سال گذشته خود در پیش دارد. 

دیگر دیدارهای این هفته جمعه ۲۰ مهرماه پیگیری می شودکه فرازبام دهدشت میزبان نیروی زمینی کازرون است و تیم سربداران سبزوار نیز در خانه به مصاف صنعت مس کرمان خواهد رفت. 

در این دوره از مسابقات طبق آنچه که فدراسیون هندبال قرعه کشی کرده است ۱۰ تیم نفت و گاز گچساران، زاگرس اسلام آباد، فرازبام دهدشت، نیروی زمین کازرون، سربداران سبزوار، صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، نجف آباد اصفهان و نماینده اراک حضور خواهند داشت. 
 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها