نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مهر 1397 - 12:06
رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از برگزاری ۱۷ هزار نفر ساعت آموزش HSE طی شش ماهه نخست سال ۹۷ در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهباز صفری در این خصوص اظهار داشت:درنیمه نخست امسال۲۴۸۶ نفر از کارکنان این شرکت با حضور در کلاسهای آموزشی ، دوره های مربوط به HSE را فرا گرفتند.

وی انجام۱۳۴۸ فقره بازرسی HSE به منظور شناسایی نقاط مخاطره آمیزو ارائه راهکار جهت حذف یا کاهش ریسک ناشی از آن، نظارت مستمر بر کارهای عملیاتی تعمیراتی و اسیدکاری، تعمیرات چاهها و اعزام گروه اطفاء حریق و ۹۷۰ بازدید و تعمیرادوات ایمنی و اطفاء حریق در واحدهارا از مهمترین اقدامات این اداره از ابتدای سال جاری تا کنون عنوان کرد.

رییس ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت گچساران در ادامه افزود: دستورالعملهاو سفیرهای ایمنی در جهت اطلاع رسانی و ارتقاء سطح اطلاعات HSEکارکنان، انجام معاینات دوره ای در راستای حفاظت و پایش سلامت کارکنان در معرض عوامل زیان آورمحیط کارو کالیبره نمودن دوره ای کلیه دستگاههای انفجارسنج و گاز سنج واحدهای عملیاتی را از دیگر اقدامات این شرکت بهره بردار عنوان کرد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در مناطق نفت خیز جنوب، بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان‌های پراکنده‌ای از جمله گچساران ، بی‌بی‌حکیمه ، سیاهمکان ، رگ سفید ، پازنان ، منصور آباد ، نرگسی و کیلو کریم را برعهده دارد.
واقع شدن این میدان‌ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر از یکسو و قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظیم گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیات این شرکت در ساحل از سوی دیگر ، گچساران را به یکی از مناطق مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل کرده است. 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها