نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1397 - 23:41
دادستان گچساران گفت: برادر مقتول به قتل مربی بدنسازی اعتراف و انگیزه اش را اختلافات مالی عنوان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امیرحمزه بازیار،دادستان گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در تشریح جزئیات قتل مربی بدنساز در این شهرستان اظهارکرد: برادر مقتول به قتل مربی بدنسازی اعتراف و انگیزه اش را اختلافات مالی عنوان کرده است.

این مقام قضایی افزود: پرونده قضایی برای قتل جهت بررسی و احراز مقرون به واقع بودن اقرار متهم، تشکیل و قرار کارشناسی توسط مقام قضایی مربوطه صادرشده است.

وی افزود: همچنین کارشناس رسمی دادگستری در رشته اسلحه و مهمات انتخاب تا حسب مفاد قرار کارشناسی و دستور بازپرس پرونده جهت تعیین زاویه شلیک گلوله و بعد مسافت و نحوه اصابت جسم سخت به نقاط حساس بدن مقتول نتایج را به مرجع قضایی اعلام کند.

دادستان گچساران در ادامه بیان کرد: همچنین یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز که بعنوان وسیله و آلت قتاله مورد استفاده قاتل بوده است، کشف و ضبط و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

گفتنی است،دوم مهرماه خبری مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر گچساران، اعلام شد.

در بررسی‌ها مشخص شد جوان ۲۸ ساله‌ای با سلاح گرم به قتل رسیده که در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد قاتل، برادر مقتول بوده است که با همکاری ماموران نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) متهم صبح سوم مهرماه در شهرستان باشت دستگیر و به بزه انتسابی، به صراحت اقرار کرد

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها