نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مهر 1397 - 7:37
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه پلیس فتا در گچساران گفت: برخورد با مجرمان در فضای سایبری و مجازی و ایجاد امنیت در این حوزه از ماموریت های پلیس فتا است و این پلیس تخصصی، مرزبان فضای مجازی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پلیس فتا فرماندهی انتظامی گچساران با حضور سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان ، سرهنگ حکمتی فر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان و سرگرد شهبازی پور رئیس پلیس فتا استان و دیگر مسئولان انتظامی استانی و شهرستانی ، فعالیت  خود را در این شهرستان بطور رسمی آغاز کرد.

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه مراسم افتتاحیه پلیس فتا درگچساران گفت:برخورد با مجرمان در فضای سایبری و مجازی و ایجاد امنیت در این حوزه از ماموریت های پلیس فتا است.

این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: رشد بی سابقه و روز افزون فناوری و اطلاعات و توسعه فضای مجازی جامعه جدیدی به نام دنیای مجازی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: این جامعه همانند دنیای واقعی ویژگی های یک جامعه را دارا است و امنیت به عنوان یکی از بسترهای مهم پیشرفت این جامعه محسوب می شود.

سردار انصاری ادامه داد: همان طوری که وجود امنیت یکی از ضروریات دنیای واقعی است باید در دنیای مجازی نیز این امنیت به وجود آید.

وی گفت:با هدف مقابله و برخورد با جرایم سایبری، پلیس امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) در شهرستان گچساران افتتاح خواهد شد.

سردار انصاری ادامه داد: تلاش این پلیس افزایش دانش، پژوهش، پیش بینی و پیشگیری از جرائم است و حوزه فعالیت این پلیس در فضای مجازی است و در این فضا مردم به طور کامل این پلیس را حس خواهند کرد.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهدیدات و گستردگی فضای مجازی ، بر لزوم آشنایی افراد با تهدیدات و برنامه های دنیای مجازی تاکید کرد.

سردار انصاری در پایان ؛ پیگیری و پیشگیری را به عنوان دو رویکرد اصلی پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: در کشور ما تمرکز پلیس بر روش‌ های پیشگیری از جرم است.

گفتنی است این مرکز در ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گچساران واقع در میدان نماز (سرباز) و برای رسیدگی به جرائم رایانه‌ای و جرایمی که در فضای مجازی افتتاح شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها