نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1397 - 14:57
فرمانده انتظامی گچساران گفت:بیش از 14 هزار و 300 قرص روانگردان در نیمه نخست سالجاری کشف و ضبط شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران در نشست  شورای مبارزه با مواد مخدر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت:درنیمه نخست امسال بیش از 289 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف وضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد افزایش داشته است.

وی افزود:ازاین میزان مواد مخدر کشف شده درسالجاری26 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی از جمله شیشه  بوده که در این مدت نیز بیش از 14 هزار و 300 قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

 موسوی تصریح کرد:کشف قرص‌های روانگردان در نیمه نخست امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است که دراین خصوص و درمدت ذکرشده تعداد 70 نفرخرده فروش انواع موادمخدر و بیش از 100 نفر معتاد و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قانونی ارجاع داده  شدند.

فرمانده انتظامی گچساران گفت:دراین مدت نیز 5 باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر منهدم و تعداد 15 قاچاقچی دستگیر شده است وبیش از 5 نفر توزیع کننده انواع مواد مخدر دستگیرو69 دستگاه خودروی حمل مواد مخدر و وسیله نقلیه موتوری در این مدت توقیف و برای اعمال قانون به پارکینگ ارجاع داده شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها