نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1397 - 14:28
امام جمعه گچساران گفت: علت امروز مشکلات عمل نکردن به امر به معروف و نهی از منکر و اجرایی نکردن دستورات به منصب جایگاه ولایت فقیه است ،هر چند برخی می‌گویند اما باید در عمل به دستورات مقام معظم رهبری عمل نماییم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهرامروزدر خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تسلیت ایام محرم اظهار کرد:آن چیزی که امام حسین (ع) برای آن به شهادت رسید این بود که همه نسبت به یکدیگر احساس تکلیف نمایند.

وی ادامه داد:هر زن و مرد مسلمانی در جامعه اسلامی نسبت به یکدیگر وظیفه دارد که دیگری را از منکرات نهی نماید و چنین جامعه‌ای را خداوند مورد رحمت و لطف خود قرار می‌دهد.

حجازی تصریح کرد:اینکه شاهد مشکلاتی همچون بی‌عدالتی در جامعه هستیم به دلیل ترک امر به معروف و نهی از منکر است و جامعه دینی مشکلاتش به دلیل ترک امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب جمعه گچساران اظهار کرد:در جامعه اسلامی هیچ فردی نباید نسبت به دیگری بی‌تفاوت باشد و این دستور خداوند است و اگر در جامعه اسلامی به دستورات خداوند عمل کردیم دیگر شاهد این نخواهیم بود مسلمانی شام شب نداشته باشد یا دیگری توان مالی برای درمانش را نداشته باشد.

 وی بیان کرد:ما اگر آن روز در کربلا نبودیم اما امروز که هستیم و باید براساس راه امام حسین(ع) عمل نماییم که اگر چنین کردیم شاهد پارتی بازی‌ها و بی‌عدالتی‌ها نخواهیم بود.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد:اگر ملت و دولت دست به دست هم بدهند و در میدان عمل به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر عمل نمایند دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نخواهیم شد.

حجازی با بیان اینکه کربلا و محرم نشان داد کدام صف، صف حق است و کدام صف، صف باطل خاطرنشان کرد: محرم راه پیروزی بر سرنیزه راه آموخت و اهل حق باید تلاش کنند.

وی ادامه داد:درعاشورا مرز حق و باطل مشخص شد واگر کسی در حالت تردید قرار دارد خودش مقصراست واگر بتوانیم بصیرت در جامعه نهادینه نماییم دیگر شاهد مشکلات در کشور نخواهیم بود.

امام جمعه گچساران افزود:علت امروز مشکلات عمل نکردن به امر به معروف و نهی از منکر و اجرایی نکردن دستورات به منصب جایگاه ولایت فقیه است ،هر چند برخی می‌گویند اما باید در عمل به دستورات مقام معظم رهبری عمل نماییم.

وی با تقدیر و تشکر از روحانیون، مداحان، خادمان هئیت‌های مذهبی در این ایام گفت: انشالله خداوند به شما توفیق دهد که بتوانید در این راه موفق باشید.

حجازی تصریح کرد: دشمن امروز بیکار ننشسته و هر روز به فکر توطئه جدیدی است و از سوی دیگر شاهد احتکار و گرانی‌ها در کشور هستیم.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه چرا وضعیت پوشک بچه باید اینگونه باشد، خاطرنشان کرد:توصیه می‌کنیم با چنین افراد دزدی برخورد صورت بگیرد و آنها را رسوا کنید تا مردم بدانند نظام با کسی تعارف ندارد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها