نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. شهريور 1397 - 17:15
سرمربی نفت و گازگچساران گفت:قول صعود دادن در ابتدا فصل برای هر سرمربی کار دشواری است اما با توجه به قدمت تیم نفت و گاز گچساران و با تلاش بازیکنان و کادر فنی این اتفاق مهم دست یافتنی است اما بایستی پیش بینی اتفاقات ناگوار فوتبالی را هم داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران روز یکشنبه در اولین دیدار رقابت های لیگ دسته دوم کشور برابر نفت امیدیه به میدان خواهد رفت،نفتی های گچساران که فصل گذشته برای دومین بار در پلی آف از صعود به لیگ یگ بازماندند در فصل جدید با تصمیم مدیریت باشگاه تغییراتی در کادرفنی لحاظ شدتا شاید اینبار با "علی نیکبخت" مربی کهنه کار و باسابقه فوتبال نیم نگاهی هم به صعود به لیگ یک داشته باشند .

هرچندکادرفنی نفتی ها برای فصل جدید کلیه بازیکنان غیربومی فصل گذشته خود را از لیست خارج و با رویکردی متفاوت نسبت به فصل قبل بازیکنان جدید را جذب تیم کرده است ،که بدون شک این تغییرات با برنامه و هدف صورت گرفته است تا باشگاه کمترین ضرر را از این باب متحمل شود .

البته باید توجه داشت که بخشنامه جدید در راستای کاهش هزینه ها در بخش قهرمانی تیم های نفتی که توسط وزارت نفت ابلاغ شده است در یارگیری و جذب بازیکنان این تیم هم نقش بسزایی داشته است.

اگرچه  نفتی های گچساران تنها تیمی هستند که تاکنون لیست بازیکنان جذب شده را در کانال رسمی باشگاه و در سایت های کشوری منتشر نکرده اند و از این لحاظ می توان گفت نفتی ها آرام ترین تیم از لحاظ جذب بازیکن بوده اند .

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور در فصل جدید سه اردو در شهرهای تهران و شیراز برگزار کردو دیدارهای دوستانه خوبی مقابل تیم های لیگ برتری و لیگ یکی انجام داد که به نظر می رسد با آمادگی خوبی پا به رقابت های این فصل خواهد گذاشت.

علی نیکبخت،سرمربی فوتبال نفت و گازگچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی درباره دیدارحساس تیمش  مقابل نفت امیدیه اظهار کرد: دربی نفتی‌های گچساران و امیدیه همیشه در این سال ها جذابیت‌های خاص خود را داشته است.

وی افزود:همه توان من و کادر فنی برای آماده کردن تیمی با ساختار فنی بالا و همچنین ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی بوده است.

نیکبخت ادامه داد: همیشه بازی اول برای همه تیم‌ها از سختی و جذابیت‌های خاص خود برخوردار بوده و در این مدت هر آنچه نیاز تیم بوده از سوی مسوولان ورزش نفت فراهم شده و امیدواریم از فرصت میزبانی بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: درانتخاب بازیکنان با آرامش خوبی کارها را به پیش بردیم و آنقدر در انتخاب‌ها حساسیت نشان داده شد که هم اکنون در هر پست چند بازیکن خوب داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران با بیان اینکه در گچساران با توجه به وجود استعدادهای فراوان فوتبالی کار برای انتخاب بسیار دشوار است،  اظهار کرد: سعی شد همه جوانب برای جذب بازیکنان مستعدتر در نظر گرفته شود.

نیکبخت تصریح کرد: قول صعود دادن در ابتدا فصل برای هر سرمربی کار دشواری است اما با توجه به قدمت تیم نفت و گاز گچساران و با تلاش بازیکنان و کادر فنی این اتفاق مهم دست یافتنی است اما بایستی پیش بینی اتفاقات ناگوار فوتبالی هم داشته باشیم.

وی افزود: تیم از نظر فنی نمره قبولی را گرفته و امیدواریم بتوانیم در مسابقات رسمی همچون بازی‌های تدارکاتی‌نتیجه دلخواه را کسب کنیم .

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم تاکید کرد: هواداران و اصحاب رسانه به عنوان دو بازوی مهم برای کمک به تیم هستند و انتطار حضور و حمایت از این دو رکن مهم تا پایان فصل را داریم.

نیکبخت افزود: برگزاری سه اردو آماده سازی در شهرهای تهران و شیراز کمک خوبی به روند آماده سازی تیم کرد اما کاهش بودجه نفت برخی از برنامه های ما در جذب بازیکنان را با مشکل روبرو کرد که امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.

وی در پایان از همه مردم فوتبال دوست گچساران دعوت کرد که برای دیدن یک دربی جذاب در ورزشگاه حضور پیداکنند و خاطرنشان کرد: تیم ما بر روی برد نفت امیدیه حساب ویژه‌ای باز کرده و قطعا همین حساسیت‌های نفتی در نوع تشویق‌ها و حمایت‌ها بر روی سکوها تاثیر خواهد گذاشت.

براساس این گزارش، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال روز یکشنبه ۱۸شهریورماه ۹۷ در استادیوم شهدای نفت میزبان رقیب دیرینه خود نفت امیدیه خواهد بود.

باید دید نفتی های گچساران در فصل جدید چه عملکردی از خود ارائه خواهند كرد و می توانند آروزی هواداران متعصب خود که حضور دوباره در لیگ یک است را برآورده کنند یا خیر ؟.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها