نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. شهريور 1397 - 8:08
فرمانده جبهه مقاومت درسوریه گفت:امروز آمریکایی ها دست و پا می زند که جمهوری اسلامی باید از سوریه بیرون برود که باید گفت جمهوری اسلامی تفکرعاشورایی را 5سال پیش در سرزمین شامات پیاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جلال محمدپور از فرماندهان جبهه مقاومت سوریه درجمع بسیجیان رزمایش محمد رسوال الله (ص)گچساران ضمن تبریک عید غدیر گفت:ما هر چه افتخار و عزت داریم از غدیرداریم و هر چه از اسلام شناخت و معرفتی نیز پیدا کرده ایم از غدیر است.

فرهنگ بسیجی درامتداد فرهنگ غدیر و عاشور

وی افزود:فرهنگ بسیجی نشات گرفته از فرهنگ غدیر و عاشوراست ،در عرصه های دفاع مقدس طایفه های لر زبان و ترک زبان به عنوان شیعیان این سرزمین هرچه افتخار آفریدند به عشق امیرالمومنین علیه السلام بوده است.

محمدپور تصریح کرد:امروز شهدای ما ناظر و شاهد اعمال ما هستند و اگر در دنیا عزت و افتخاری داریم ، اگر به عنوان یک قطب مهم در این دنیا حرفی برای گفتن داریم بواسطه حضور حماسی شما بسیجیان در تمامی عرصه ها بوده است.

این فرمانده جبهه مقاومت درسوریه گفت:حضرت امام(ره) بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برای تداوم و بقای انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج عمومی را دادند ،همان بسیجی که امتحانش را در دوران دفاع مقدس و در تمامی عرصه های 40سال گذشته انقلاب به خوبی پس داده است.

بسیج پیشگام درعرصه سازندگی

وی درادامه افزود:بسیج درعرصه سازندگی ودر خدمت رسانی به مردم در سراسر این سرزمین و بدون هیچ گونه چشم داشتی از دولتمردان ،هرکجا که بحران و نیاز شد به خوبی حاضر شد و فی سبیل الله خدمت کرد و سربلند هم بیرون آمده است.

نقش کلیدی بسیج دربحران ها

محمدپور گفت:بسیج در بحران ها ،سازندگی و حوادث غیرمترقبه نقش کلیدی ایفا کرده است، در زلزله کرمانشاه که همین الان خیلی ها رها کرده اند اما بسیجیان مانده اند و پا به پای مردم با کمترین امکانات به سازندگی روستاها و شهر ادامه می دهند.

بسیج نبود ،باید فاتحه انقلاب را می خواندیم

این فرمانده جبهه مقاومت در سوریه اظهارکرد:اگر بسیج نبود باید فاتحه انقلاب را می خواندیم، بسیج نه بدنبال پول و زر است و نه بدنبال امتیاز ،بلکه به عشق ولایت و شهداء در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی حاضر و گوش به فرمان ولایت است .

ظهور تفکر بسیجی درعراق و شامات

محمدپور تصریح کرد:تفکر بسیجی است که امروز خواب دشمنان را آشفته کرده است و معادلات دنیا را برهم زده است ،همین تفکر بسیجی است که مردم سرزمین عراق و شامات را از خواب غفلت بیدار کرد که اگر مردم عراق و شامات از ستم داعش نجات پیدا کردند از همین نقش فرهنگ بسیجی بوده است.

وی افزود:امروز به لطف خداوند در سرزمین شامات بیش از 80هزار بسیجی جبهه مقاومت پا به میدان و رزم دیده آماده جانفشانی و ایثار هستند و نه تنها تا بلندی های جولان بلکه تا قلب بیت المقدس را اگر دستور بگیرند، پیش خواهند رفت.

این فرمانده جبهه مقاومت گفت:اگر مردم عراق از ستم و ظلم گروهای تکفیری رهایی یافتندجز به لطف خداوند و همت بسیجیانی که از فرهنگ عاشورایی ما نشات گرفته بودند،نیست و  امروزآن اقتدار به لطف تفکر بسیجی در آن سرزمین حاکم شده است .

پیاده سازی تفکر عاشورایی درشامات

محمدپور اظهارکرد:آن مسئله ای که امام بزرگوار انتظارش را داشتند و فرمودند" که یک روز این فرهنگ عاشورایی ما باید در دنیا گسترش پیدا کند"، امروز آمریکایی ها دست و پا می زند که جمهوری اسلامی باید از سوریه بیرون برود که باید گفت جمهوری اسلامی تفکرعاشورایی را 5سال پیش در سرزمین شامات پیاده کرده است.

وی تصریح کرد:امروز لبنان ،لبنان 20سال پیش نیست و در هرکوچه و بازارش بسیجیانی هم فکر و  هم عقیده بسیجیان ما آماده رزم هستندو امروز در سرزمین شامات و عراق هم بسیجیانی هستند که فرهنگ عاشورایی ما را به آنها القا کرده اند و آماده فرمان ولایت هستندتا علیه دشمن مبارزه کنند.

سقوط آخرین پایگاه دشمن درسوریه

این فرمانده جبهه مقاومت درسوریه اظهارکرد:امروز آخرین پایگاه دشمن در سرزمین شامات در محاصره ودر حال سقوط است و دشمن به هر در و دیواری می زند تا از این وضعیت خلاص شودو سناریوی شیمیایی را مطرح می کنند تا خود را از این گودال و این منجلابی که خود عاملش بودند،نجات دهند.

محمدپور درادامه اظهارکرد:امروز عزت و اقتدار بسیج ما در تمام خاورمیانه و حتی بیشتر از آن چنان است که همچون دفاع مقدس در برابر دنیا با دست خالی ایستادگی و مقاومت کردیم ،چرا که ایمان به خداوند داشتیم.

وی افزد:فرهنگ یک بسیجی باید فرهنگ غدیر و عاشورایی باشد امروز در آستانه هفته دولت هستیم که باید یادی از شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم و یادی کنیم از کسانی که جانشان را نثار این انقلاب کرده اند.

امانت شهداءدر دست نااهلان

این فرمانده جبهه مقاومت درسوریه تصریح کرد:بخشی از امانت شهداء امروز دست کسانی است که نااهل هستند ،کسانی که خوب امتحان پس نداده اند و لیاقتش را هم ندارند، اما ای مسئولین اگر می خواهید مملکت ما از این بن بست و از این گرفتاری و نابسامانی ها نجات پیدا کندباید از مدیران انقلابی و مدیرانی که تفکر بسیجی دارند استفاده شود.

مردم مدیران کارآمد و انقلابی می خواهند

محمدپور گفت:امروز در مملکت هیچ چیزی کم نداریم هم سرمایه انسانی خوبی داریم و هم منابع ارزشمندی داریم و مردم نیز مسئولان و مدیران اصیل ، کارآمد و با تفکر انقلابی می خواهند و بسیج امروز این آمادگی و توان را دارد که در هرکجای مملکت که لازم باشدحضور مستمر و فعال داشته باشند.

این مدافع حرم تصریح کرد:امروز باید شعار 50میلیون بسیجی آماده را سر دهیم و هر کسی در این نظام دلش با ارزشها و آرمان های انقلاب است خود یک بسیجی است .

تبعیت محض از ولایت فقیه

این فرمانده جبهه مقامت درسوریه اظهارکرد:امروز پیام امام راحل و شهداء در غدیر خلاصه می شود و تبعیت محض از ولایت فقیه ،وحدت و انسجام و همدلی و نیز آمادگی رزمی و فکری همراه با بصیرت از پیام های مهم غدیر است.

محمدپور افزود:امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تمام امکانات به میدان آماده است که بال و پر ولایت و ارزش های نظام را هدف قرار دهند که آمادگی و هوشیاری تک تک آحاد جامعه همراه با بصیرت دراین خصوص لازم و ضروری است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها