نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. مرداد 1397 - 10:29
امام جمعه گچساران گفت:در بعد سیاسی حج مسلمانان باید اتحاد داشته باشند و درمقابل دشمنان ایستادگی کنند چرا که این بعد سیاسی است که از بعد عبادی صیانت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران صبح امروز درخطبه های نماز عید سعید قربان دراین شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به گنگره حج گفت:حضرت آقا درفرازی فرمودند:"امروز به رفتار آمریکای مستکبر و جنایتکار بنگرید سیاست اصلی آن دربرابر اسلام و مسلمین جنگ افروزی است".

وی افزود:باید توجه داشت که برنامه و توطئه استکبار کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است،درآمریکا اسلحه می سازند و این درحالی است که این اسلحه مشتری و پول می خواهدو حال کجا مصرف کنند؟معلوم است دیگر دراین خصوص مسلمین را به جان هم می اندازند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:سرمایه و نیز عزت و حریت مسلمانان را می گیرند و آنها را به جان هم می اندازند،الان هرچه آتش برسر مردم مظلوم یمن ریخته می شود از طرف آمریکا و اسرائیل است و پول را هم احمق های آل سعود تقبل می کند تا یکی دو روز بیشتر به عمر نحس خود ادامه دهند.

حجازی تصریح کرد:استکبارجهانی ،مسلمانان را به جنگ با هم سوق می دهد تا اسلحه و مهماتشان را بفروشند، تا مسلمین به فکر نجات فلسطین نیافتند و کمتر بتواند مشکلات مملکت خود را حل کنند.

وی افزود:روند این است که روز به روز این آتش  شعله ورتر و گسترده تر می شودو سرمایه مسلمین را به تاراج می برند درنتیجه مسلمانان هم مشکلاتشان بیشتر می شوند،مسلمانان باید هوشیار باشند و این سیاست شیطانی را خنثی کنند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:باید توجه داشت که حج زمینه ساز این هوشیاری است و این است فلسفه برائت از مستکبران و مشرکان در حج،یعنی حج صرف اینکه لباس احرام بپوشیم و طواف کنیم نیست و این تنها بعد عبادی آن است اما در بعد سیاسی حج مسلمانان باید اتحاد داشته باشند و درمقابل دشمنان ایستادگی کنند چرا که این بعد سیاسی است که از بعد عبادی صیانت می کند.

حجازی افزود:اگر دشمن بتواند کعبه را به طور کلی نیست و نابود می کند که هیچکسی حتی طواف هم نکند ،پس باید تلاش کرد بعد سیاسی حج را تقویت کرد با اتحادو تبعیت ازقرآن و اهل بیت علیهم السلام در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها