نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. تير 1397 - 14:35
امام جمعه گچساران گفت: دشمن تلاش می کند که روحیه ملت و دولت را تضعیف کنید و جوری القاء کند که مملکت در حال سقوط است و امنیت و آرامشی درکشور وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت السلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن رعایت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به میلاد با سعادت ثامن الحج علیه السلام گفت:مقام معظم رهبری نکته ای بیان فرمودندکه این وظیفه ماست که هرچه می توانیم درجهت معرفی اهل بیت علیهم السلام و روشن کردن راه آنها تلاش کنیم.

وی افزود:امروز اتحاد زیرچتر ولایت اهل بیت علهیم السلام ضروری است و باید سیره و مشی اهل بیت(ع)را برای مردم تبیین کنیم، یعنی یک حلقه اتحادی بین مردم و ائمه اطهار(ع) ایجاد کنیم چرا که  تنها راه نجات بشریت اهل بیت هستند وبایدتلاش کنیم سبک زندگی خودمان را مشی اهل بیت(ع) قرار دهیم.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم هبری دردیدار با هیات دولت اظهارکرد:رهبری دراین دیدارفرمودند"که شرط اصلی موفقیت درتمامی عرصه ها برخورداری از روحیه قوی ،شجاعت و عزم راسخ است" .دشمن تلاش می کند که روحیه ملت و دولت را تضعیف کنید و جوری القاء کند که مملکت در حال سقوط است و امنیت و آرامشی درکشور وجود ندارد.

 حجازی تصریح کرد: هیچکس نه در برون و نه در درون مملکت چنین تصوری نکند، چرا که رئیس اصلی این نظام مولایمان امام زمان (عج)است و این نظام متصل به عرش عظیم الهی است،طبیعی است که دشمنان فتنه و جنایت می کنند و مشکلاتی را بوجود می آورند اما این مملکت بی صاحب نیست.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:دشمنان هر چه جنایت و فتنه انگیزی انجام دهند این مملکت قوی تر خواهد شد و همه مدیران و مسئولان در مقابل مشکلات کشور با تحرک و احساس مسئولیت بیشتری عمل کنند.

وی درادامه با اشاره به هفته حج و زیارت گفت: مکه و مدینه برای همه مسلمانان است و همه مسلمنان نسبت به مدینه و کعبه حق دارندو آن حکومتی که از مفاهیم حج جلوگیری می کند صد عن سبیل الله می کند.

حجازی گفت:به حجاج عزیز ایرانی عرض می کنم که وقت عبادت را باید درآنجا نیز غنیمت شمردو دربحث خرید آب به آسیاب دشمن نریزند و اگر لازم است کالایی بخرند درداخل کشور و از تولیدات خودمان هزینه کنند.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به سیاست های ترامپ افزود:این ابله آمریکایی هر روز خیال می کند که مردم دنیا ازآنها خوششان می آید که مردم به درستی متوجه شدند که نه عقلی دارد و نه سیاست می داند،در بحثی هم معامله قرن را مطرح می کند که بیایندویک حکومت اسمی و سوری برای فلسطینیان تشکیل بدهند اما حاکم صهیونیست ها باشندکه رهبری فرمودند" سیاسیت شیطانی و خبیث معامله قرن هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد."

وی درادامه ضمن حدیثی از امام رضاعلیه السلام گفت: حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فرمودند" که اوج افتخار من این است که بنده خدا باشم"، امروزه لازم است در محافل دانشگاهی و علمی ما به این نکات توجه شود ،بندگی خداوند ساز وکار و مقدماتی دارد که با تقوا و پرهیز از حرام ها و گناهان باید بندگی خداوند کرد.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به جشن های زیرسایه خورشیدافزود: آستان قدس رضوی چندین سال است که کاری بزرگ در سطح جهان را انجام می دهد و خدام رضوی در دهه کرامت به اقصی نقاط کشورمان و 30کشور دنیاعزیمت می کنند.

حجازی تصریح کرد:این خدام پرچم مقدس حرم امام رضا علیه السلام را با خودشان حمل می کنند و مردم هم به استقبال می آیند ، تبرک می جویند و متوسل می شوند وشهرمان هم در شب میلاد امام رضاعلیه السلام میزبان خدام حرم رضوی هستند.

وی اظهارکرد:چندسالی است که آستان قدس رضوی به دستور مقام معظم رهبری ماموریت پیدا کرده است که مشکلات درحد امکان و نیاز نیازمندان در سطح کشور را بررسی کند،مثلا درهر شهری معیاری را درنظر می گیرند و بعد از خیرین دعوت می کنند که برفرض مشکل حادی در شهر وجود داشته باشد که 75درصد را آستان قدس متقبل می شود و 25درصد را نیزخیرین تقبل می کنند.

حجازی افزود:در همین شهر به فقرا و مستمندان رسیدگی خواهد شد و لذا اگر کسی از نزدیکانشان مشکلات حادی دارد می تواند معرفی کنند که دراین خصوص باید همه دست به دست هم بدهیم و مشکلات شهر را حل کنیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها