نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. تير 1397 - 15:02
امام جمعه موقت گچساران گفت: متاسفانه شاهد گرانی‌ها در بازار هستیم و قیمت‌ها افسار گسیخته بالا می‌رود چرا که اولویت امروز ما مشکلات اقتصادی است و نمایندگان نیز باید به فکر مردم باشند که افراد ناتوان در این گرانی بازار دچار مشکلات شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی ،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات امام علی علیه السلام در خطبه 176 نهج البلاغه گفت:انسان باید زبانش را حفظ نماید زیرا این زبان سرکش صاحبش را به هلاکت می‌اندازد و صاحبش را از بین می برد و ادامه می دهد به خدا سوگند باور نمی کنم بنده ای که زبانش را حفظ بکند و تقوای سودمند به دست آورد.

صفایی تصریح کرد: یکی از جرم‌های بزرگ آل سعود تخریب همین قبور بقیع است که چنین تفکری در حال حکومت است، مگر سنت پیامبر احترام به قبور شهدا نبوده است که قبور شهدا را احترام می‌کردند و امروز باید گفت این چه تفکری است که در این کشور حاکم شده است که بر علیه مکتب علوی و فاطمی حرکت می‌کنند و بدانند آن که با آل علی در افتاد ور افتاد؛ روزی فرا خواهد رسید که این خاندان از صفحه روزگار محو خواهند شد.

 وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 گفت: یکی از کارهای مهم تبلیغ مسائل دینی است که مومنین باید در این خصوص بیشتر به فکر باشند،حکومت و نظام اسلامی باید بیشتر به موضوع تبلیغات دینی فکر کنند که متاسفانه مشاهده می‌کنیم این حرکت کم‌رنگ شده است و امیدواریم تلاش و همت بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.

صفایی با اشاره به سالروز به شهادت رسیدن دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش که به عنوان هفته قوه قضایی نامگذاری شده است، تصریح کرد: این هفته را به همه این عزیزان در قوه قضائیه تبریک می‌گوییم و از درگاه خداوند توفیق خدمت را برای آنها آرزومندیم.

 وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عمل به سوگندی که نمایندگان خورده‌اند جز با رفتاری انقلابی ممکن نیست چرا که مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان فرمودند باید روحیه ایمان و انگیزه انقلابی بر رفتار نمایندگان حاکم باشند،یک نماینده مجلس باید انقلابی باشد و حافظ دستاوردهای انقلاب باشد.

 صفایی افزود:رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان تاکید کرد قانونی که تصویب می‌شود باید در صدد حل مشکلات واقعی مردم باشد و بر این اساس نمایندگان باید قوانینشان را بر اساس خدمت به مردم وضع کنند.

وی اظهارکرد: متاسفانه شاهد گرانی‌ها در بازار هستیم که مشاهده می‌شود اجناس به صورتی که واقعا بی‌در و پیکر در حال گرانی است و قیمت‌ها افسار گسیخته بالا می‌رود و در این خصوص باید فکری کرد چرا که اولویت امروز ما مشکلات اقتصادی است و نمایندگان نیز باید به فکر مردم باشند که افراد ناتوان در این گرانی بازار دچار مشکلات شده‌اند.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از آسیب‌های اصلی همین مواد مخدر است که آسیب شدیدی را به جامعه می‌رساند،در کشور پنج آسیب مهم وجود دارد که در راس آن اعتیاد است که در این خصوص باید تصمیم جدی گرفته شود.

 صفایی تصریح کرد:کشور ما در نقطه‌ای قرار گرفته است که کشور همسایه ما در این چند سال در کشت خشخاش رشد داشت و این همان نقش آمریکایی‌ها را در افغانستان می‌رساند.

امام جمعه موقت گچساران افزود: همجواری با کشور افغانستان از یک سو و تهاجم فرهنگی، بیکاری، فقر، عوامل سیاسی، روانشناختی و نبود اوقات فراغت و فرهنگی و ترویج باورهای غلط برای جذب جوانان از جمله مسائلی است که باید در اولویت اصلی مسوولان قرار بگیرد.

 صفایی خاطرنشان کرد:انتظار می‌رود کلیه مسئولان ملی و استانی در جهاد مقدس مبارزه با اعتیاد ورود کرده تا زمینه کاهش مصرف اعتیاد نهادینه شود.

 انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها