نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1397 - 14:30
امام جمعه گچساران گفت: چرا اعتراض نمی کنیم؟ مسائلی درکشور ، استان و متاسفانه درشهرستان ما وجود دارد و چرا جوانان اعتراضی نمی کنند؟وضعیت امور فرهنگی،مذهبی و امور دینی را تغییر بدهید و اعتراض کنید و بگویید لا ابالی گری ممنوع ،از هر کسی که می خواهدباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهرامروز درخطبه هاب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان گفت:لحظات ماه مبارک رمضان بسیار قیمتی است که باید پیمان واقعی با خداوند ببندیم و تلاش کنیم در این ماه درمسیر قرآن و اهل بیت علیهم السلام قرار بگیریم.

دولتمردان دربحث برجام محکم به دشمنان نه بگویند

وی درادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام، افزود:مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود،ندامت و پشیمانی بس  است دیگر ،دولتمردان عزیز درماه مبارک رمضان قرص ، قوی و محکم در مسیر ولایت محکم به دشمنان نه بگویند و نترسند.

لگد مال شدن اهداف انقلاب در درون کشور

حجازی اظهارکرد:مقام رهبری فرمودند:" باید زمینه رشد اخلاق و معنویت درجامعه فراهم شود". یعنی آقایان مسئول؛جلسات باید جلسات اخلاقی و رشد معنوی باشد و نه جلسات ولنگاری،توجه به بحث انقلابی گری در حفاظت از اهداف و آرمان های نظام، حضرت امام (ره)اهدافی برای انقلاب داشتند که متاسفانه آرمان ها واهداف نظام توسطه عده ای در درون کشور لگد مال می شود.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:باید توجه داشت مسیری که دردرون کشور با برون کشور تناسب و تطابق داشته باشد معلوم است این مسیر علیه انقلاب ، علیه نظام و ملت است و چنین افرادی باید شناخته شوند.

لاابالی گری در گچساران ممنوع

وی درادامه گفت:چرا اعتراض نمی کنیم؟ مسائلی درکشور ، استان و متاسفانه درشهرستان ما وجود دارد و چرا جوانان اعتراضی نمی کنند؟وضعیت امور فرهنگی،مذهبی و امور دینی را تغییر بدهید و اعتراض کنید و بگویید لا ابالی گری ممنوع ،از هر کسی که  می خواهدباشد.  

حجازی بیان کرد:از برخی از مدیران و نیز قوای سه گانه سوال دارم که آیا اطاعت از مقام معظم رهبری را شرعا و قانونا لازم و واجب می دانید؟ یا بگویند بله و یا بگویند نه،در خلال حرف ها را نچرخانند و تنها بگویندبله یا نه؟.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:برخی جاها که لازم می شود عده ای از همه ولایتمدارترند برخی جاهای دیگر می گویند این ها بازی ست؛پشت سرامیرالمومنین علیه السلام نماز بعد سرسفره معاویه ،ناهار و شام!؟.

این همه کنسرت برای چیست؟

حجازی تصریح کرد:آقایان مسئول !آیا اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری را لازم و واجب می دانید یا نمی دانید؟ که اگر نمی دانید بگویید نمی دانیم. به مردم راست بگویید و شفاف حرف بزنید،که اگر واجب می دانید پس معنای  اینچنین کارها چیست؟پس این جلسات و کنسرت ها برای چیست؟.

کنسرت به جای حل مشکل بیکاری جوانان

وی افزود:پس دهن کجی به اهل بیت عصمت و طهارت برای چیست؟پس دهن کجی به قرآن چیست؟پس توهین به شهداء و جانبازان برای چیست؟ به جای تلاش برای مشکل معیشت مردم و تلاش برای حل مشکل بیکاری نسل جوان بیاییم و جلسات کنسرت برگزار کنیم این خلاف دیگاه امام راحل  و رهبری است.

برخی مسئولین با کنسرت سرمردم شیره می مالند

خطیب جمعه گچساران درادامه افزود:بحث ازداوج جوانان،مسکن جوانان،اشتغال جوانان،معیشت مردم این خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری است که متاسفانه خیلی از مسئولین به این موارد توجهی نمی کنند و سرمردم را شیره می مالندو کنسرت برگزار می کنند.  

از ارگان ها و نهادهای نظام هم گله مندم

حجازی تصریح کرد:این موارد می شود علیه رهبری ، نظام و انقلاب و بنده از برخی از ارگان ها و نهادهای نظام هم گله مندم چرا که شما هم وظایفتان را به نحو مطلوب انجام نمی دهید، شما قرص و قوی و محکم نیستید گاهی اوقات هم تو رودربایستی قرار می گیرید.

وی اظهارکرد: چرا باید شعار داده بشود آهای مردم می خواهند دیوار بکشند ؟!که واقعا این جمله از یک مسمان بعید است .بله باید حجاب بین محرم و نامحرم باشد ،و این تصور ، تفکر و این دیدگاه علیه قرآن و اهل بیت علیهم السلام است و نیزعلیه ولایت و رهبری است.

مسئولین با مردم روراست و شفاف باشند

حجازی گفت:پس عزیزان بیایید به مردم و خودتان راست بگویید که اگر همه راست بگوییم و متحد و منسجم و شفاف باشیم و پشت پرده یک جور و رودرو جور دیگر نباشیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

چراغ سبزهای برخی مسئولین به دشمنان

امام جمعه گچساران تصریح کرد:دشمن دردرون مواردی را می بیند و یک چراغ سبزهایی سوسو می زند کمی امیدوار می شود. بیایید درماه رمضان با خدا پیوند ببنیدم و دل رهبری انقلاب را به درد نیاوریم و دل امام زمان (عج)را نگران نکنیم و دل جگر سوخته مادران و پدران شهدا را آزار ندهیم.

خطیب جمعه گچساران افزود:اگر هم مسئولین می خواهند اینگونه باشند و عملا مقابل انقلاب بایستید و بگویید ما این نظام و انقلاب را قبول نداریم و مقابل ملت قرار بگییرد که در آن وقت بحث دیگری پیش خواهد آمد.اما اینکه به نام مردم باشدونیز سوء استفاده از مردم و ضربه زدن به مردم باشد آنوقت می شود خیانت .

وی درادامه با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام(ره) افزود:تلاش کنیم درشان حضرت امام(ره) و درشان خودمان به عنوان محبین و آزاد شدگان حضرت امام به وظایفان به احسن وجه عمل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

جناب حجازی حق باشماست اما باید دانست خود شما هم بریز و بپاش های زیادی برای اطرافیان و اقوام خود دارید.اول به خودت بگو بعد به دبگران

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها