نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. ارديبهشت 1397 - 8:04
دانشیاراقتصاد دانشگاه علوم تحقیقات تهران گفت:قطعاً موضع ضعف دیپلماسی خارجی در شرایط کنونی پذیرفته نیست و همگان می‌دانند که لحظه‌ای درنگ در خروج از برجام نتیجه‌ای جز اتلاف منابع ملی و انحراف در پی نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سیدیعقوب زراعت‌کیش ،دانشیاراقتصاد دانشگاه علوم تحقیقات تهران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص اقدام آمریکا در خروج از برجام اظهار کرد:نتیجه برجام برای ما تزریق بتن در قلب راکتور اراک، از بین رفتن سانتریفیوژها، اخراج دانشمندان هسته‌ای و سال‌ها عقبگرد در دانش هسته‌ای بوده است.

وی افزود:با آنکه در صحنه بین‌المللی نیز قدرت چانه‌زنی هسته‌ای ما به دلیل آنکه هر آنچه را که داشتیم در موضوع هسته‌ای از دست دادیم، از بین رفته است و همه اینها نتیجه اعتماد به آمریکا علی‌رغم تأکید و دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا بوده است.

زراعت کیش تصریح کرد: لحظه‌ها و ساعت‌ها برای تصمیم‌گیری از دست می‌رودبنابراین تا دیر نشده است باید سریعاً از این توافق ننگین که منافع ملی کشورمان را به خطر انداخته است خارج شد و موضع مقتدرانه نظام اسلامی در سایه رهبری انقلاب را حفظ کرد.

دانشیاراقتصاد دانشگاه علوم تحقیقات تهران افزود: قطعاً موضع ضعف دیپلماسی خارجی در شرایط کنونی پذیرفته نیست و همگان می‌دانند که لحظه‌ای درنگ در خروج از برجام نتیجه‌ای جز اتلاف منابع ملی و انحراف در پی نخواهد داشت و اعتماد به کدخدا، ساده‌لوحی بیش نیست.

زراعت کیش درادامه گفت:اگر در برجام بمانیم در آینده ای نه چندان دور مجبور می شویم با تحمل خسارت سنگین تری از آن خارج شویم وهمانطور که حضرت آقا فرمودند اروپاییان نیز قابل اعتماد نیستندو نباید دچار اشتباه استراتژیک بشویم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها