نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. اسفند 1396 - 9:01
این جانباز دوران دفاع مقدس گفت:مادر شهید تاجگردون و خانواده شهداءبرای بنده قابل احترام و عزیز هستند و حالا هرکسی هر چیزی که می خواهد بگوید ،طرح چنین موضوعی که بنده به خانواده شهید تاجگردون بی احترامی و توهین کرده ام از اساس کذب است و بنده همچنین جسارتی نمی کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید محمد فاطمی نژاد از جانبازان دوران دفاع مقدس درگفت وگوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به حواشی جلسه اخیربنیاد شهید گچساران گفت:چندروز قبل از برگزاری جلسه، بنیاد جانبازان درتماسی از بنده برای شرکت دراین مراسم دعوت کردند که بنده هم در روز موعود همانند سایر شرکت کنندکان دراین مراسم شرکت کردم.

توهین به آرمان های انقلاب درجلسه بنیاد شهید

وی افزود:دراین مراسم به هرحال سخنرانان به ایراد سخن پرداختند تا اینکه شخصی به پشت تریبون رفتند و مقاله ای خوانش کردند که توهین و بی حرمتی به ارزش های انقلاب ،بچه های انقلاب و  آرمان های حضرت امام(ره)درجملاتشان آشکار بود.

فاطمی نژاد تصریح کرد:بنده دراین لحظه به نشانه اعتراض به این سخنان، تذکری خطاب به برگزار کنندگان این مراسم متذکر شدم که طرح این موضوعات در جلسه شهداء ،جانبازان و ایثارگران شایسته نیست و بیان کردم که چرا امثال ما جانبازان و ایثارگران را درچنین جلساتی دعوت می کنید که با چنین الفاظ و جملات توهین آمیزی به بچه های انقلاب روبرو می شویم.

این جانباز گچسارانی گفت:ادامه دادم که مگر غیر از این است که دراین مراسم به نیروهای ارزشی که همیشه دروسط میدان هستند و فدایی انقلاب هستند توهین و بی حرمتی می کنید؟که بعد از این تذکرم سالن برگزاری مراسم را ترک کردم .

برخی به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند

وی ادامه داد:برخی از دوستان هم به نشانه اعتراض به این سخنان ضد ارزشی تالاربرگزاری مراسم را ترک کردند. در همین حین بود که در کوچه محل برگزاری مراسم فرد جوانی شروع به توهین و فحاشی به بنده کرد ،با بنده گلاویز شد و چند سنگ هم به بدنم کوبید و حتی بروی زمین هم کشیده شدم.

فرد ضارب تهییج شده بود

فاطمی نژاد افزود: در همین هنگام و  بخاطر ظلمی که به بنده شده بود شروع به داد و فریاد کردم چرا که دیگر چاره ای غیر از این حرکت نداشتم و کار دیگری درمقابل این فرد از دستم برنمی آمد. ظاهرا کسی این فرد جوان را تهییج و فرستاده بود که این عمل را انجام بدهد.

وی درواکنش به سخنان تاجگردون نیزگفت:قسم می خورم که هیچ گونه توهینی به خانواده تاجگردون نکرده ام ،بنده خودم یک رزمنده دوران دفاع مقدس هستم و هیچ وقت چنین اجازه ای به خودم نمی دهم که به مادر شهید تاجگردون توهین کنم.

بی حرمتی به خانواده شهدا دروغ محض است

این جانباز دوران دفاع مقدس اظهارکرد:مادر شهید تاجگردون و خانواده شهداءبرای بنده قابل احترام و عزیز هستند و حالا هرکسی هر چیزی که می خواهد بگوید ،طرح چنین موضوعی که بنده به خانواده شهید تاجگردون بی احترامی و توهین کرده ام از اساس کذب است و بنده همچنین جسارتی نمی کنم.

سخنان امام جمعه گچساران دقیق است

وی با اشاره به سخنان اخیر امام جمعه گچساران درواکنش به این اتفاق گفت:سخنان امام جمعه گچساران درست و دقیق است.بعد از پایان جلسه آقای تاجگردون شخصا از بنده عذرخواهی کردند که بنده هم خدمت ایشان عرض کردم وگفتم آقای تاجگردون مگر شما مرا دعوت کردید که اینجا دراین جلسه مرا سنگ سار کنند و یا تجلیل از بنده به جا آورند؟ که ایشان از این اتفاق اظهاربی اطلاعی کردند.

فاطمی نژاد تصریح کرد:درادامه هم گفتم که آقای تاجگردون به هرحال جایی که جلسه گرفته می شوددرواقع باید یک شخصی مدیریت کنند که چه کسی می خواهد پشت تریبون قرار بگیرد و چه مطلبی را می خواهد بگوید؟.

 شرایط جسمی و روحی مناسبی ندارم

وی درادامه به اشاره شرایط جسمی اش نیزگفت:چند ساعتی دربیمارستان بستری بودم و درحال حاضر بدنم بخاطر برخورد چند سنگ دچار کوفتگی و کبودی شده است و با توجه به اتفاقات بوجود آمده اصلا شرایط جسمی و روحی مناسبی ندارم.

بهره برداری ابزاری از نام شهداء

فاطمی نژاد درپایان اظهارکرد:به ناحق به بنده دراین جلسه بی احترامی و توهین شد آن همه در مراسمی که متعلق به خانواد های شهدا و جانبازان بود.اصلا چرا بایدچنین جلساتی برگزار شود که به ارزش های انقلاب بی حرمتی شود درواقع عده ای می خواستند از حضور خانواده های شهدا و جانبازان دراین جلسه به بهانه احترام و تجلیل ،سوءاستفاده و بهره برداری ابزاری کنند.

این درحالی است که حجت الاسلام حجازی نیز در خطبه های اخیرنماز جمعه گچساران درواکنش به این اتفاق نیز گفته بود:شاهد هستیم در گچساران و درجلسه  بنیاد شهید علیه امام(ره) سخن می‌گویند،چه کسی گفته است که شما این جلسات را تشکیل دهید و پاسداری که مجروح و جانباز است هنگامی که اعتراض می‌کند و سپس داروغه‌ها آن فرد را کتک می‌زنند اینکه نفس مردم را ببرید که کسی نفس نکشد مگر ما به دوران منصور خان باشتی برگشته‌ایم خیر این دوران، دوران جمهوری اسلامی است.

دوران بر گرده مردم سوار شدن تمام شده است

امام جمعه گچساران اظهارکرده بود:دوران بر گرده مردم سوار شدن تمام شده است چرا که برای انقلاب و نظام مردم خون دادند و شما از جایگاه نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده می‌کنید،شما به چه جراتی جانبازی را کتک می‌زنید، دو جلسه بی‌جا گرفته‌اید که توصیه می‌کنیم خودتان را اصلاح کنید چرا که این حکومت ، حکومت اسلامی است.

امام جمعه گچساران خطاب به روحانیون ادامه داده بود: روحانیون این شهر داد بزنید و سپاه و نیروی انتظامی در مقابل این حرکت بیاستید.امیدوارم ایشان توبه و عذرخواهی بکنند و پایش را در کفشی که نباید بکند، نگذارد.

گفتنی است جلسه تجلیل از خانواده های معظم شهداء،جانبازان و ایثارگران در 9اسفندماه جاری با حضور غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس و غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در تالار مهیا گچساران برگزار شده بود.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

برادر فاطمی نژاد عزیز ما جانبازان و خانواده های شهدا و در مجموع ایثارگران نباید در معرض جلسات سیاسی قرار بگیریم که مورد تهمت و بی حرمتی قرار بگیریم . پول این شام و این همه غذا از کجا آمده است؟ مجری و دعوت کننده چه کسی است ؟ چرا تالار مهیاء؟ سابقه جلسات در تالار مهیا را چه کسانی بوده اند؟ آیا اگر بنیاد شهید قرار بود از ایثارگران دعوت کند جایی نبود غیر از تالار مهیا؟ این همه سالن در شهر ما از بسیج گرفته تا پدخندق و...؟ شما مثل بسیاری از جانبازان عزیز دیگر نباید در چنین جلسه ای شرکت می گردید ؟ چون عده ای دنبال منافع سیاسی آن بودند. بنیاد شهید باید پیگیر این همه توهین و کتک‌کاری به جانباز محترم باشد . جز گرد ولایت گرد هیچ خطی نباید جمع شد. با ولایت باشید تا آسیب نبیند .

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها