نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. بهمن 1396 - 17:11
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز نشست برنامه‌ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضاء کمیته‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست یدالله مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد ۱۸ کمیته برای برگزاری مراسم دهه فجر و دهه فاطمیه در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: کمیته عترت و قرآن یکی دیگر از کمیته‌های این ستاد است.

وی با اشاره به هم زمان شدن مراسم دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: مراسمی تحت عنوان جشن انقلاب توسط آموزش و پرورش عشایری در روستای سرآب‌ننیز گچساران برگزار می‌شود.

مرادی در ادامه با اشاره به کمیته‌های که دارای برنامه‌های متعددی هستند اشاره و عنوان کرد: کمیته آموزش و پرورش با بیش از ۲۸ برنامه، کمیته ورزش و جوانان و کمیته عشایری و روستایی از جمله کمیته‌های هستند که دارای برنامه‌های متعدد برای برگزاری این مراسمات در این دهه هستند.

وی به برگزاری مراسم در روز ۱۲ بهمن ماه اشاره و بیان کرد: این روز که سالروز رورد امام به میهن است همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۹:۳۳رژه موتوری از فرودگاه به سمت گلزار شهدا با حضور مسوولان شهرستان و اقشار مختلف مردم صورت خواهد گرفت.

مرادی به روز ۱۳ بهمن ماه اشاره و ابراز کرد: برگزاری اولین دوره سنگ نوردی بانوان و آقایان، برگزاری مسابقات کبدی و شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران به روز شنبه ۱۴ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدرسه نمونه دولتی علم الهدی و برگزاری جشن شکوفه‌های انقلاب در حسینه سید شهداء و همچنین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه انقلاب روستای آب شیرین با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در روز ۱۵ بهمن ماه افتتاح نمایشگاه قرآن در دارالقرآن، برگزاری جشن روستایی و عشایری در روستای دیل، برگزاری یادواره شهداء صنعت نفت و اجرای مسابقه حفظ و قرائت سوره فجر در دانشگاه از جمله برنامه این روز است.

این مسوول به برگزاری جشن بزرگ کارگری در روز۱۶ بهمن ماه اشاره و اذعان کرد: جشن کارگری و تجلیل از کارگران در محل سد چم شیر به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و همچنین دومین جشن روستایی و عشایری در منطقه لیشتر خیرآباد، تجلیل از برگزیدگان طرح مصباح الهدی و جشن کارگری دیگر با همیاری شرکت بهنوش در روستای امامزاده جعفر برگزار خواهد شد.

مرادی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن توسط دانش آموزان، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط نیروی انتظامی و همایش پیاده رویی خانوادگی از مسجد شهیدان به گلزار شهدا از جمله برنامه های روز ۱۷ بهمن ماه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران افزود: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان، برگزاری سومین جشن روستایی و عشایری در روستای ده خلیفه، برگزاری شب شعر در مسجد صاحب الزمان و کارگاه آموزشی هیات مذهبی در حسینیه بهبهانی ها از جمله برنامه های ۱۸ بهمن ماه است.

وی به روز پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: افتتاحیه مسابقه ورزشی ۴ جانبه پرتاب دیسک، برگزاری شورای اداری شهرستان با حضور حاج نقی پور فر از اساتید دانشگاه و حوزه و همچنین عصر همان روز مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور و سخنرانی سردار حسین بهشتی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و غبارروبی گلزار شهدا در این شهر حضور خواهد داشت.

مرادی ادامه داد: در روز ۲۰ بهمن ماه برگزاری مسابقات محلی و بومی به همت اداره ورزش و جوانان، برگزاری پیاده رویی عمومی بانوان به همت شهرداری دوگنبدان، شرکت گسترده مردم در نماز جمعه و برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه در حسینیه ثار الله گچساران راس ساعت ۸ شب برگزار خواهد می‌شود.

وی تصریح کرد: آخرین جشن روستایی و عشایری در منطقه امامزاده جعفر ، محفل خاطرات انقلاب به همت آموزش و پرورش و شب همان روز نور افشانی راس ساعت ۲۱ برگزار می شود.

مرادی خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن ماه مراسم بزرگ راهپیمایی با حضور حداکثری مردم در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها