نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1396 - 6:38
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به موضوع بدهکاری دولت و وزارتخانه ها به شرکت ها و سرمایه گذران اشاره کرده و از یک تصمیم جدید در بودجه سال آینده خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون در صفحه خود نوشته است: یکی از مهمترین تصمیمات بزرگ کمیسیون تلفیق در بودجه سال آینده که با رای خوب همکاران عزیزم در کمیسیون تلفیق همراه بود گرفته شد.

وی بیان کرد: دولت و وزارتخانه ها به شرکتها و سرمایه گزاران بدهکار هستند و این سرمایه گذران و شرکت ها نیز به بانکها بدهکارند و بانکها به بانک مرکزی بدهکار است و همه اینها هم دارند سود می دهند.

تاجگردون افزود: کارها قفل شده و کار تا جایی پیش رفته که پیمانکاران و سرمایه گزاران حتی پول حقوق کارگران هم ندارند و بانکها هم پول ندارند که وام دهند.

وی گفت: تصویب کردیم بدون اینکه در پایه پولی اثری داشته باشد طلب پیمانکاران از دولت بابت بدهیشان به بانکها تادیه شود و مطالبه بانک مرکزی از دولت جایگزین مطالبات بانک مرکزی از بانکها شود. یعنی چیزی حدود 110 هزار میلیارد تومان منابعی است که قفل شده آزاد می شود و میتواند رونق جدی ایجاد کند.

تاجگردون در پایان ابراز امیدواری کرده این طرح در صحن علنی بپذیرد و قانون شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها