نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1396 - 13:30
امام جمعه موقت گچساران گفت:مسئولین باید قدر این ملت را بدانندو باید مشکلات این مردم را شنید و حل کنند، گرانی خیلی فشار به اقشار مردم و مخصوصا قشر ضعیف این جامعه آورده است و چرا باید هرروز مردم بشنوند که بناست بنزین گران شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت السلام علیرضا صفایی، امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:اگر انسان بخواهد از فتنه ای عبور کند نیاز به یک وسیله دارد که وسیله نجات از فتنه ،همان تقواست.

وی افزود:چراغ عبور از تاریکی ها تقوای الهی است آنکس که دوست دارد در دنیا نزد خداوند و خلق خداوند عزیز باشد باید تقوا را رعایت کند و این پاکی در دنیا و آخرت راه گشاست و راه نجات از آتش جهنم، تقواست.

امام جمعه موقت گچساران درادامه با اشاره به سالروز درگذشت مدرس اخلاق آیت الله مجتهدی تهرانی اظهارکرد:این استاد برجسته درسال86 داردنیا را وداع گفتند،این استاد برجسته اخلاق، کتاب های ارزشمندی دارد که همه مردم می توانند از مطالب ارزشمند این کتاب ها بهره ببرند.

صفایی درادامه با اشاره به سالروز فرار محمدرضا پهلوی در 26دی ماه 57گفت:شاه پهلوی بعد از سال ها خیانت و ظلم و ستم درحق این ملت سرانجام پا به فرار گذاشت و به دامان اربابان خود پا گذاشت،ظلم از ناحیه هرکس که باشد عاقبت ندارد .

وی افزود:رژیم منحوس پهلوی چه جوانان برومندی را از ملت بزرگ ایران گرفت و به شهادت رسانید، اما ملت ایران انقلاب و قیام خود را ادامه دادند و در 22بهمن 57این خون ها ، شهادت ها و جانفشانی ها به ثمر نشست و انقلاب به پیروزی رسید.

وی درادامه با اشاره به سالروز شهادت فدائیان اسلام گفت: مرحوم نواب صفوی ،مرحوم خلیل طهماسبی،مرحوم مظفرذوالقدرو مرحوم سید محمد واحدی در سال 1334 به شهادت رسیدند،مرحوم نواب صفوی با فدائیان اسلام خود را فدایی اسلام معرفی کردند و در مقابل ظلم و ستم رژیم پهلوی ایستادند و حرف حق را به گوش همه ملت رسانیدند.

صفایی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشورافزود:بعد از مسائلی که در کشور پیش آمد و خسارت هایی که عده ای زدند، عده ای آمدندو شروع به تخریب اموال عمومی کردند و شعارهای دادند و این گروه اندک و قلیل از این فضا سوءاستفاده کردند.

وی افزود:تجمعات و اعتراضاتی که در واقع از ناحیه مردم به حق بود،اعتراضات علیه گرانی و فساد اقتصادی و عده ای از مردم به خاطر اینکه زندگی و فشار اقتصادی برآن ها فشار آورده بود به میدان آمدند، اما این گروه اغتشاشگر و آشوبگر سوء استفاده کردند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:البته مردم بصیربودندو فهمیدن این افراد در مملکت به دنبال آشوب هستندمردم صف خود را از صف آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند و فاصله گرفتند.

صفایی تصرح کرد:عده ای چند روزی مشکلاتی را بوجود آوردند، اما ملت بزرگ ایران پا به میدان گذاشت و مثل سال های گذشته آنچنان بزرگی و عظمت به خاطر دفاع از اسلام و قران و ارزشهای اسلامی به خرج داد که رهبری فرمودند: نه یک بار بلکه هزاران بار از این ملت بصیر تشکر می کنم.

  صفایی اظهارکرد:ملت بصیرت و رشادت خود را به خوبی نشان داد،کاری کرد که همگان و دشمنان هم انگشت حیرت به دهان گرفتند و مردم همچنان با همه مشکلات پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.

وی افزود:مقام معظم رهبری در تشریح این حوادث فرمودند:دشمنان یک مثلث را تشکیل دادند و یک ضلع این مثلث آمریکایی ها واسرائیلی ها بودند که طراح این آشوب ها بودند و راس دوم این مثلث از دولت های خر پول خلیج فارس است و ضلع سوم مثلث پادوها بودند که مربوط به سازمان آدم کش منافقان بودند.

خطیب نمازجمعه گچساران اظهارکرد:دشمن بیکار ننشسته است و تا این انقلاب و اسلام است دشمنان بیدارند و نقشه می ریزند و اجرا می کنند،ملت بزرگ ایران بیدار است و امام (ره)به ما آموختند که در این دنیا هرچه فتنه است زیرسرآمریکاست و ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می داندیم و این دشمن را می شناسیم شعار مرگ برآمریکا را ادامه خواهیم داد.

صفایی افزود:رهبری مطالب ارزشمن دیگری دردیدار با مردم قم فرمودند: که اولا نباید صدای مردمی که به اعتراض به گرانی بلند شد ،فراموش شود این ملتی که همه چیز خود را پای این انقلاب داد شایسته تمجید است و باید مشکلات مردم را حل کنند مسئولینی که همین مردم آنها را برکرسی نشاندند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:لذا آن پیرجماران حضرت اماو(ره) فرمودند: اگر به من خدمتگذار بگویند بهتر از این است که رهبر بگویند، وقتی بنیانگذار انقلاب خودشان را خدمت گذار معرفی می کنند ،مسئولان باید حساب کار خود را بکنند.

وی گفت:مسئولین باید قدر این ملت را بدانندو باید مشکلات این مردم را شنید و حل کنند، گرانی خیلی فشار به اقشار مردم و مخصوصا قشر ضعیف این جامعه آورده است و چرا باید هرروز مردم بشنوند که بناست بنزین گران شود.

صفایی تصریح کرد:مسئولین دست بردارید! چرا مردم این همه مشکلات دارندو باید بشنود یارانه بیش از 30میلیون جمعیت باید قطع شود،نگویید 30میلیون جمعیت، بگویید یارانه اقشار مرفه،آن کسی که زندگی خود را با این یارانه می چرخاند نباید بشنود که قطع یارانه در پیش است.

امام جمعه موقت گچساران افزود:به خداوند فردای قیامت آنهایی که می توانندگره ای از مشکلات مردم باز کنند و نمی کنند فردای قیامت در دادگاه خداوند محکومند، همانطور که رهبری فرمودند: باید این صدا ها را شنیدو مشکلات را برطرف کرد. آنروزی که مردم انقلاب کردند چه وعده های داده شدواین انقلاب انقلاب محرومین است باید به داد این قشر محروم رسید.

وی ادامه داد:دشمنان در فضای مجازی خیلی ها سواستفاده کردندویکی از دلایل ناآرامی ها همین فضای مجازی بود که از بیرون کشور کانال های مختلف و شبکه های مختلف مدیرت می کردند که هرچند هم فیلتر شد اما از طروق مختلف ادامه دارد.

صفایی افزود:انقلاب اسلامی درس آزادی را سید الشهدا(ع) آموخته است و ما نگرانی ازاین فضای مجازی نداریم اما دشمنان در همین فضای مجازی توطئه می کنند .دشمنان ی خواستند فکر جوانان ما را تغییر بدهند درباره اسلام و انقلاب، اما فکر و افکار این ملت شد "محسن حججی."

امام جمعه موقت گچساران افزود:ملت ما و جوانان ما بیدار هستند و اسلام را شناخته اند امابایدمراقب باشیم از این فضای مجازی سوءاستفاده نکنند ،مسئولین باید مراقبت کنند و تا این اندازه نباید بی درو پیکر باشد که هرکسی هرچه خواست بگوید و بنویسد.

وی افزود:دولتمردان آمریکایی شایعه کردند که ایران از آمریکا هراس دارد و مقام معظم رهبری فرمودند:" اگر ما از آمریکا هراس داشتیم چرا در دهه 50 شما را از ایران بیرون کردیم و در دهه 90شما را از کل منطقه بیرون راندیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها