نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1396 - 23:42
جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کینه توزی های دیرینه نظام استکبار علیه کشور ما، منشأ آشوب های اخیر را خشم استبکار علیه ایران اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیرانصاری،جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بهمئی با اشاره به آشوب های اخیر کشور، این اغتشاشات را در راستای فروکش کردن آتش خشم استکبار علیه نظام اسلامی دانست.

 انصاری ابتدا با گرامیداشت سالروز آغاز عملیات کربلای 5، گفت: رزمندگانی که در آن عملیات حضور داشتند، به یاد دارند داغی که در عملیات کربلای 4 بر دل ما گذاشته شد در این عملیات حماسی  که در تاریخ دفاع مقدس به یادماندنی است، ترمیم شد.

وی افزود: خدا را سپاسگذاریم که در عصری ما را خلق کرد که با ظهور اسلام و افول حکومت های جور و ستمشاهی و استکبار جهانی همراه و همزمان است.

انصاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پایگاه اصلی و ژاندارم منطقه و آسیا ایران بود،  از زمان شکل گیری انقلاب نوپای اسلامی،این پایگاه نظامی به ام القرای جهان اسلام تبدیل که همین امر باعث شد استکبار جهانی در سناریوهای مختلف نزدیک به 40 سال علیه ما توطئه کند.

وی افزود: این توطئه ها در اوایل انقلاب با اختلاف بین قومیت ها و مذاهب، تسلیح و تطمیع گروه های مختلف به خصوص فرقان و منافقین و با ترور خواص ما، ائمه جمعه ولایی، نخبگان و انقلابیون ما ادامه داشت اما نتوانستند موفق شوند ؛جنگ 8 ساله را بر ما تحمیل کردند، تحریم های کمرشکن اقتصادی و تصویب قطعنامه های کمرشکن علیه ما اعمال کردند اما به حول و قوه الهی نظام ما همه را تبدیل به فرصت کرد تا بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بعد از جنگ 8 ساله تحمیلی، استکبار جهانی جبهه مقاومت و خاورمیانه بزرگ را جزو راهبردهای خود قرار داد و این خاورمیانه بزرگ را که از نیل تا فرات گسترده بود، در برابر جبهه مقاومت یا هلال شیعی از سوریه و لبنان عراق و یمن و ایران در نظر گرفتند اما در تمام این میادین پیروز جبهه مقاومت بود.

انصاری تصریح کرد: وقتی در عرصه های مختلف جنگ 8 ساله دفاع مقدس شکست خوردند، در جنگ های نیابتی در منطقه هم شکست خوردند، با تطمیع و تسلیح گروه های تروریستی القاعده، منافقین، فرقان، طالبان و در حال حاضر هم داعش علیه جبهه های مقاومت شکل دادند اما باز هم  جبهه های مقاومت همه آنان را در خطوط مقدم شکست دادند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی قبل از سوریه خود وارد عمل شد و با حزب الله لبنان جنگ نظامی راه انداخت اما شکست های مفتضحانه آن ها در تاریخ ثبت شد، باز وارد عراق شدند که آنجا هم مفتضحانه شکست خوردند.

انصاری خاطرنشان کرد:تجربه مستشاران و ژنرال های کارکشته ای را که سینه آنان مالامال از اتفاقات 8سال دفاع مقدس بود، در جبهه های مقاومت سوریه، عراق لبنان و یمن می بینیم.

وی گفت:آتش خشم استکبار جهانی خاموش نشد تا در دهانه اروند سربازان انگلیسی وارد آب های مرزی ما شدند که با حضور مقتدرانه سربازان نظام جمهوری اسلامی با چه ذلتی به اسارت ایران اسلامی درآمدند ؛باز هم آتش خشم استکبار فروکش نکرد تا بار دیگر افسران آموزش دیده و با تجربه آنها در خلیج فارس وارد مرز آبی ایرانی اسلامی شدند که دیدید به چه شکلی به اسارت ایران اسلامی درآمدند.

انصاری تصریح کرد: این داعشی که در قالب یک نیروی به ظاهر اسلامی تطمیع و تسلیح کردند و مقابل جبهه مقاومت قرار دادند تا عمق عداوت و دشمنی استکبار را در قطعه قطعه کردن جوانان عزیزی مانند شهید حججی ها مشاهده کنیم، اما باز هم خشمشان نسبت به ایران اسلامی فروکش نکرد.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: اکنون استکبار جهانی عده ای اندک را در قالب یک مشت فریب خورده تطمیع و لحظه به لحظه رصد می کردند.

انصاری ادامه داد: در  بحث اغتشاشات اخیر می خواستند سران فتنه را تطهیر کنند.

وی گفت: گروه اندکی پرچمی که خونبهای نظام اسلامی است و دسترنج امام عزیز و شهیدان است، پرچمی که این ملت و این جمعیت 80 میلیونی با خون دل آن عکسی که بر تمثال این پرچم حک شده بود، حذف کردند و نام مبارک الله را بر روی آن منقش کردند، آن را پایین آوردند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور یکپارچه ملت ایران در مقابله با آشوب های اخیر، افزود: یکبار دیگر ملت غرور آفرین، همیشه بیدار و ولایتمدار ایران اسلامی که در راس آن دیدبان همیشه بیداری که با بصیرت دهی و روشنگری از کیان اسلامی حراست می کند، یکبار دیگر این ملت را وارد میدان کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استبکبار جهانی زدند.

انصاری با تاکید بر لزوم توجه به مردم گفت: از خودم و سایر عزیزانی که در لباس و سنگرهای مختلف به عنوان مسئولان این نظام انجام وظیفه می کنند، می خوام که باید قدردان این ولی نعمتان خود باشیم.

وی گفت: نوکری این مردم در سنگرهای مختلف افتخار است ؛ وای به حال آن مسئول و مدیری که در زمان مدیریتش به این مردم آنگونه که مستحق تکریم هستند، خدمت نکند.

انصاری افزود: اگر مدیری در زمان مدیریت خود پشت میزی که خونبهای شهیدان است، به وظیفه خود عمل نکند قطعا روز قیامت مقابل شهیدان و امام عزیز باید پاسخگو باشد.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه ما باید افتخار کنیم در استانی زندگی می کنیم که صد درصد شیعه، ولایتمدار و در هر زمان که نظام اسلامی نیاز به حضور آنها داشته باشد، با حداکثر جمعیت مشارکت داشتند.

انصاری ادامه داد: آراء حداکثری صندوق های انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در هر دوره شاهدی بر این مدعاست ؛همه وظیفه داریم به این مردم ولایتمدار خدمت کنیم.

وی گفت: نباید خدمات و پست ها را جناحی کنیم ،باید کسانی که مستحق خدمتند و می توانند در یک عرصه خدمت کنند با شایسته سالاری انتخاب کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خدا را شاکریم که در سپاه پاسدارن بحث شایسته سالاری، خدمت به مردم ، انگیزه مضاعف در مدیریت و توانمندی و تقوا سرلوحه انتخاب فرماندهان است.

انصاری با تقدیر از حضور جمعیت خوب و صمیمی مردم بهمئی برای تکریم و معارفه دو سرباز ولایت در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، گفت:این تکریم با شکوه نشان از مردم محوری، ولایتمداری و خدمتگذاری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج است که اگر اینگونه نبود این همه تکریم را امروز نمی دیدیم.

انصاری خاطرنشان کرد: سنگر ملاک نیست، باید در هر سنگری از سنگرهای نظام اسلامی که قابل بدانند به عنوان یک سرباز در این کره خاکی خدمت کنیم، باید آماده خدمت و جانفشانی باشیم.

وی گفت: اخلاق پاسداری حکم می کند هرجا که نظام اسلامی صلاح بداند، خدمت کنیم، برای ما پاسداران ملاک سنگر نیست، ملاک تکلیفی است که بر دوشمان می گذارند، ملاک همانگونه که امام راحل در دیدار با رزمندگان کربلای 4 فرمودند "ما مامور به نتیجه نیستیم، مامور به تکلیفیم" .

انصاری افزود: نتیجه مهم است، با جسارت وارد میدان نبرد می شویم و با صلابت برای دفاع از دین خدا وارد معرکه می شویم اما اگر جایی هم شکست خوردیم ملاک را عمل به تکلیف می دانیم.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به لزوم استفاده از توانمندی های برادر شاهینی برای خدمت در سنگری دیگر، امروز فرماندهی سپاه فتح استان سرباز و برادر دیگری به نام سرگرد پسنده را برای خدمت در سنگر بهمئی مورد پسند قرار دادند، این سنگری است که خونبهای شهیدان، تکیه گاه نظام و سنگری که بقیه ستون های نظام به آن تکیه دارند.

انصاری افزود: انتظار سپاه پاسداران و مجموعه سپاه فتح استان این است که اعضای شورای اداری، شورای تامین، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما و در راس آن امام جمعه محترم شهر لیکک فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی را برای خدمت به مردم یاری کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با توصیه به فرمانده جدید، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری بصیرت مثل قطب نماست و یک فرمانده، فرماندار، امام جمعه و مدیر زمانی مسئول  خوبی است که بصیرت داشته و تکلیف مدار باشد.

گفتنی است مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان، فرمانده پدافند هوایی ماغر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، اعضای شورای اداری و تامین شهرستان بهمئی و جمعی از بسیجیان و مردم در شهر لیکک برگزار شد.

در این مراسم سرگرد باقر پسنده با حکم سردار یدالله بوعلی به سمت فرماندهی ناحیه مقاومتی بسیج بهمئی منصوب و از خدمات سرهنگ سید روح الله شاهینی بعنوان فرمانده سابق این ناحیه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها