نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1396 - 13:49
امام جمعه گچساران گفت:دشمنان هر روزی به نوعی فتنه می کنند و اخیرا هم تلاش کردند که فتنه 88را تکمیل کنند،سخنگوی احمق دولت آمریکا و برخی دولتمردان آمریکایی از دولت قبلشان نیز انتقاد کردند که چرا در حمایت از جریان فتنه 88کوتاهی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به دشمنی دشمنان علیه ملت ایران گفت:واضع است که دشمن ،دشمنی می کند اما راه مقابله با دشمن،ایمان،اعتقاد به منبع لایزال الهی ،شجاعت و فداکاری است که مانع اعمال اهداف شوم دشمنان می شود.

وی افزود:ظرف این 40سال از عمر پربرکت انقلاب دشمن دسیسه ها و روش های مختلفی را علیه ملت به کار گرفت اما چون ملت، خدا را در نظر داشتند دشمنان همچنان ناامید و مایوس هستند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:ملت به دلیل تقوایی که داشت بر رژیم منحوس پهلوی پیروز شد یعنی با اطاعت از کسی که منصوب امام عصر(عج)بود،یعنی ملت در مسیرخداوند قرار گرفتند.

دشمن می خواهد با تفرقه دولت و ملت را به جان هم بیاندازد

حجازی اظهارکرد:همه دنیا تلاش کردند تا این انقلاب به پیروزی نرسد ولی نتوانست چون ملت دیدگاه و تفکرش بروحدانیت خداوند،توحید ، معاد و امامت بود.

خطیب جمعه گچساران افزود:اما دشمنان این حماقت را داشته و دارند که ملت بزرگ ایران را نمی شناسند ونمی دانند که ملت معیارش خداوند متعال است، گرچه تلاش دارند مردم و نسل جوان را از مسیرخداوند منحرف کنند، اما نمی توانند.

وی تصریح کرد:دشمن تلاش دارد با ایجاد تفرقه دولت و ملت را به جان هم بیاندازد و ما باید به توصیه های قرآن،ائمه اطهار علیهم السلام ،امام(ره) و مقام معظم رهبری دقت کنیم و آویزه گوش قرار دهیم و در عمل بکار ببریم تا دشمن مانند همیشه ناکام بماند.

دشمنان هر روزی به نوعی فتنه می کنند

حجازی گفت:دشمنان هر روزی به نوعی فتنه می کنند و اخیرا هم تلاش کردند که فتنه 88را تکمیل کنند،سخنگوی احمق دولت آمریکا  و برخی دولتمردان آمریکایی از دولت قبلشان نیز انتقاد کردند که چرا در حمایت از جریان فتنه 88کوتاهی شده است.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:باید توجه داشت که دولت قبلی آمریکا در فتنه 88کوتاهی نکردند و تمام تلاش خود را بکار بستند تا ملت ایران را به زانو دربیاورند و گروه فعلی دولتمردان آمریکا هم کوتاهی نکرده اند و تمام توان خود را علیه نظام اسلامی به کار می برند،اما هردو گروه احمق و ضعیفند چون مامن و پناهگاه ملت ایران خداوند است.

حجازی تصریح کرد:لازم است درس دشمن را خوب خوب بلد باشیم و حواسمان جمع باشد و در زیرپرچم ولایت، متحد ،منسجم و یکپارچه با هم و بصیر و آگاه در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

14دی صدای رسای ملت ایران بود

وی تصریح کرد:ملت ایران آگاهند ،دشمنان می خواستند شیرینی و حلاوت 9دی را در کام ملت تلخ کنند و این ترقه بازی ها را ایجاد کردند و اسمش را هم صدای مردم گذاشتند اما درواقع مردم در 14دی آمدند و گفتند صدای ما این است.

امام جمعه گچساران گفت:در14دی ماه ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی به خیابان ها آمدند و گفتند این صدای ملت است،بنابراین از تک تک ملت ولایی ایران اسلامی خاصه از مردم ولایتمدار شهرستان گچساران تشکر می کنم.

دولت و ملت در مسیرولایت دشمنان را ناکام خواهد کرد

حجازی اظهارکرد:دولت و ملت ،متحد ،منسجم در مسیرولایت با اقتدار و محکم تر از گذشته دشمنان را ناکام خواهد کرد وهمه ملت از دولت ، نیروهای امنیتی ،نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج که دراین چند روز و همانند گذشته برای عزت ایران اسلامی تلاش کردند قدردانی و تشکر می کنم.

مسئولان بایدمشکلات کشور را حل کنند

حجازی اظهارکرد:مسئولان باید تلاش کنندو مشکلات کشور را حل کنند و منافذ را برای دشمنی دشمنان ببندند ،مخصوصا بحث بیکاری ،بحث گرانی و رسیدگی به امور محرومین و فقرا را به جد پیگیری کنند.

وی درادامه با اشاره به توطئه استعماری رضا خان پهلوی در کشف حجاب در سال 1314گفت:کارهای دشمنان همین است که از روز اول مسلمین را از مسیراسلام و اهل بیت علیهم السلام خارج کنند و تا خود مسلط شوند.

حجازی افزود:توجه داشته باشیم بحث حجاب و عفاف و امربه معروف و نهی از منکر را در نظر داشته باشیم تا راه های نفوذ دشمنان بسته شود.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها