نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. دى 1396 - 7:43
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور صنایع طلایی سمنان را با شکست بدرقه کردتا همچنان رکورد شکست ناپذیری نفتی ها به یازده هفته افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این دیدار که با حضور کمرنگ تماشاگران گچسارانی در ورزشگاه شهدای نفت این شهرستان برگزار شد ،تیم نفت و گاز گچساران با تک گل "سعید کاظمی" حریف سمنانی خود را شکست دادند تا همچنان از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک باشند.

 

تیم نفت و گاز گچساران دراین دیدار با ترکیب علی خالصی ،علی کرمی ،وحید ارمی ، مرتضی حیدری ، سجاد عباسی ،محمد ملایی، اسماعیل هاشمی ،سعید کاظمی ، فرشاد اسدی ، بهزاد داوودی  و حکیم حزباوی پور از ابتدا به زمین مسابقه گام نهاد.

 در نیمه دوم این دیدار "حبیب حبیب پور" در دقیقه ۷۸ به جای مرتضی حیدری وارد میدان شد ، محمدرضا مظاهری دقیقه ۷۹ جایگزین حکیم حزباوی پور شد و رضا قیالی نیز دقیقه ۸۱ به جای سعید کاظمی وارد میدان شد .

تک گل نفتی ها در این دیدار بر اثر اشتباه مدافع تیم صنایع طلایی سمنان رقم خود،مرتضی حیدری هافبک تیزهوش نفت و گازگچساران با ارسال پای چپ زیبای خود "سعید کاظمی" را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد که این بازیکن قدر فرصت بوجود آمده را دانست و با ضربه سر توپ را به تور دروازه نماینده سمنان چسپاندتا همچنان رکورد شکست ناپذیری نفتی ها  به یازده هفته افزايش یابد .

در این دیدار "محمد ملایی" از تیم فوتبال نفت وگاز دقیقه ۴۶ نیمه اول با کارت زرد داور جریمه شد و از تیم صنایع نیز "محمد عبادزاده "و "سید رضا میراحمدی" کارت زرد دریافت کردند .

نفت و گازگچساران با کسب این برد ۲۶ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول قرار گرفت و صنایع طلایی نیز با قبول این شکست با کسب ۱۲ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند .

 انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها