نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. دى 1396 - 11:06
حزب موتلفه اسلامی گچساران به مناسبت سالروز ۹ دی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حزب موتلفه اسلامی گچساران به مناسبت سالروز ۹ دی پیامی صادر کرد.

بسمه تعالی

با تشخیص به موقع و عمل به هنگام مردم در جریان شناسی عقبه فتنه 88 و هجمه ای که فریب خوردگان داخلی با برنامه ریزی پشت پرده دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی استکبار جهانی به اصل نظام صورت گرفت، در روز 9 دی حماسه ای خلق شد که در تاریخ انفلاب اسلامی ماندگارشد. بدون شک همچنان که در بحران های 38 ساله انقلاب اسلامی الطاف الهی پشت سر این نظام بوده است، خنثی شدن فتنه 88 را در وهله اول باید لطف الهی و سپس نقش روشنگرانه و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت سیاسی مردم دانست. به گفته مرحوم حبیب اله عسکر اولادی آن مجاهد صادق در روز 9 دی دست خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و انقلاب را از بحران ساختگی استکبار جهانی نجات داد.

 

روز9دی رفراندمی بود برای نشان دادن پایبندی همیشگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام، آرمان ها واهداف امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و التزام عملی به ولایت فقیه و پیامی بود برای وفاداران و دوستداران انقلاب اسلامی در داخل وخارج به جهت پی بردن به ظرفیت های نیرومند مردمی دردفاع از انقلاب.

 

آنچه که در روز 9 دی بیشتر قابل تامل است، حضور چشمگیر نسل سوم این انقلاب در این حماسه بود که با زبان گویا و فریادهای رسا و حضور شفاف و بیان شعارهای برگرفته از مبانی انقلاب، پیام خود را بدینگونه به دنیا اعلام کردند: که این انقلاب را سالم تحویل گرفته و سالم به نسل های بعدی تحویل خواهیم داد. این خیزش نسل سوم در این حماسه برگرفته از غیرت و تعصب دینی جوانان غیور این مرز و بوم بود که به همراه توده مردم، وقتی فهمیدند که تقلب در این انتخابات بهانه است و پای یک فتنه در میان است و چگونه فتنه گران در روز عاشورا و قیحه سرایی می کنند و پا روی ارزش ها میگذارند و جریان فتنه برای شکستن خط ولایت درکشور وحمله کردن به عمود اصلی خیمه نظام، یعنی اصل ولایت است، خونشان به جوش آمد و غیرت آنها به حماسه 9 دی منجر گردید.

 

به خاطر نقش بی بدیل این حماسه در بالندگی انقلاب، مقام معظم رهبری فرمودند: حماسه 9 دی باید در تاریخ ماندگار بماند. حضور پرشکوه همه ساله اقشار مختلف مردم در همایش روز 9 دی نشانه بصیرت و آگاهی و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

 

لذا حزب موتلفه شهرستان گچساران ضمن دعوت ازاقشار مختلف مردم به جهت حضور دراین همایش مردمی، در روز 9 دی در کنار اقشار مختلف مردم با بصیرت شهرستان گچساران با حضور پررنگ خود در این تجمع مردمی پاسخ محکمی به دشمنان این انقلاب و استکبار جهانی و ایادی آنها خواهند داد.

حزب موتلفه اسلامی شهرستان گچساران

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها