نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آذر 1396 - 21:11
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:
شهداء اسوه های بصیرت و ولایت‌مداری هستند
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمدگفت:شهدا اسوه‌های بصیرت، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری در تمام اعصار هستند که توانستند با گذشتن از جان، مال و ناموس خود امنیت و آرامش را بر جامعه حکم‌فرما کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار مهدی انصاری،فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با خانواده شهید "علیرضا بیفکر"درگچساران گفت:شهدا اسوه‌های بصیرت، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که توانستند با گذشتن از جان، مال و ناموس خود امنیت و آرامش را بر جامعه حکم‌فرما کنند. 

وی درادامه خانواده های شهدا را افتخارآفرینان و فریادگران خاموش در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:بدون شک ایران اسلامی همیشه به وجود خانواده های معظم شهدا می بالد .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: عزت، عظمت و استقلال امروز کشور، ثمره مجاهدت بزرگ امام راحل و فداکاری‌های ایثارگران و شهدای عزیزمان بوده و امروز نیز ملت ایران در سایه رهنمود‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه دهنده آن مسیر نورانی هستند.

سردار انصاری در پایان بیان کرد: امیدوارم دعای ملت ایران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پشتوانه ما در جهت رسیدن به اهداف و آرمان‌های متعالی خود باشد و همگی در مسیری گام برداریم که مورد رضای خداوند است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها