نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آذر 1396 - 10:15
مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران گفت:وجود تنش،چنددستگی و اختلافات در بین متولیان ورزش نفت وگاز گچساران را به هیچ وجه تایید نمی کنم و بعضا در مواردی اختلاف سلیقه هایی وجود دارد که آن هم در یک مجموعه بزرگی همچون نفت امری عادی تلقی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نشست هم اندیشی رؤسای هیئت ها ومربیان ورزش قهرمانی نفت و گازگچساران با خبرنگاران و اصحاب رسانه در مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد.

فرهاد جعفری مدیر منابع انسانی شرکت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران در این نشست اظهار کرد:در بعد ورزش قهرمانی و روند توسعه ورزش قهرمانی ، نیم فصل بسیارخوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم های مختلف ورزشی نفت و گاز گچساران نتایج قابل قبولی را بدست آوردند.

وی افزود:ورزش نفت و گاز گچساران در سه بخش ورزش قهرمانی،همگانی و نیز ایجادزیرساخت های ورزشی فعالیت داردکه باید توجه داشت درهمین راستا توجه بیشتری در بحث ارتقای کیفیت و رضایمندی در دستور کار ورزش این شرکت قرار گرفته است.

حضور18تیم از نفت و گاز درلیگ های کشور

جعفری اظهارکرد:درحال حاضر ۱۸ تیم ورزشی از نفت و گازگچساران درلیگ های مختلف کشوری رقابت می کنندکه خوشبختانه با تلاش سایر همکاران در امور ورزش این شرکت موفقیت های چشمگیری دراین خصوص کسب شده است.

جعفری درادامه با اشاره به نحوه انتخاب مربیان تیم فوتبال نفت و گازگچساران نیزاظهارکرد:با توجه به اینکه فوتبال رشته خاص و پرطرفداری است و امروزه جایگاه واثرگذاری بسیارزیادی درامر ورزش ایجاد کرده است ،مربیان فعلی تیم نفت و گازگچساران مربیانی با دانش بالاهستند که سالها در کنار مربیان سطح بالای فوتبال هم به عنوان کمک مربی و هم دست یار فعالیت داشته اند.

مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران ادامه داد:مربیان و کادر فنی بومی در  تیم فوتبال نفت و گاز دارای اندوخته و تجربیات بسیار ارزشمندی هستند و اکنون با حضور مربیان گچسارانی این تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرده و "بهمن فرازمند"سرمربی این تیم  به خوبی توانسته است آرامش و همدلی خوبی برای تیم فوتبال به ارمغان بیاورد.

واترپلو تیم تمام بومی درلیگ برتر

وی درادامه با اشاره به روند نتیجه گیری تیم واترپلو دررقابت های لیگ برتر گفت:تیم واترپلو یکی از تیم های خوب لیگ برتری است که با حداقل بودجه بسته شده است که باید اذعان کرد که تنها تیم تمام بومی ما در ورزش قهرمانی نفت و گاز است.

همه بدنبال موفقیت تیم ها هستند

جعفری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود چند دستگی و اختلاف در ورزش نفت و گاز گفت:وجود تنش،چنددستگی و اختلافات در بین متولیان ورزش نفت وگاز گچساران را به هیچ وجه تایید نمی کنم و بعضا در مواردی دراین حوزه اختلاف سلیقه هایی وجود دارد که آن هم در یک مجموعه بزرگی همچون نفت امری عادی تلقی می شودکه درحال حاضر نیز همدلی بسیارخوبی در این مجموعه حاکم است و همه عزیزان به دنبال موفقیت تیم هایشان هستند.

وی با اشاره به نقش هواداران درموفقیت تیم های ورزشی اظهارکرد:کانون هواداران به عنوان یار دوازدهم ورزش نفت و گازگچساران است که با غیرتی مثال زدنی و در سرما و گرما همواره درکنار تیم های ورزشی حضوری موثر داشته اندو نقش این عزیزان در خصوص موفقیت تیم های ورزشی غیرقابل انکار است.

نفت بسیار نظام مند و دقیق است

 

جعفری درادامه درخصوص اعزام برخی از افراد غیرمرتبط در کنار تیم های ورزشی به مسابقات خارج از کشور ،افزود:اعزام تیم های ورزشی در وزارت نفت با شورای برون مرزی این وزارت خانه و طی یک سلسه مراتبی تعیین شده است و اینگونه نیست که هر فردی درکنار تیم ها در مسابقات آسیایی یا جهانی حضور داشته باشد.

 

وی تصریح کرد:صنعت نفت بسیار نظام مند و دقیق است و اینچنین نیست که یک فرد غیر مرتبط به همراه تیم به مسابقات خارج از کشور برود و افرادی نیز شلوغ کنند که چرا فلان فرد درکنار تیم به این مسابقات اعزام شده است.

 

تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه پایان بخش این نشست در سالن شطرنج مجموعه ورزشی آزادی نفت و گازگچساران بود.

 انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها