نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آذر 1396 - 13:45
امام جمعه گچساران گفت: معنا ندارد در یک شهر مدام مردم احتمال ایجاد فلان مشکل را بدهند که بخشی از علت این مشکلات عدم توجه به نیروی انتظامی است ،وقتی نیروی انتظامی تقویت شد و امکاناتی در اختیارشان قرار گرفت این امر نیز موجب ارتقای امنیت اجتماعی درجامعه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تحسین اقدام علیرضا کریمی ورزشکار تیم ملی کشتی ،گفت:من از اینکه جوانی حاضر است برای فتحی بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و مسلم قهرمانی خود صرف نظر کند واقعا احساس عزت کردم.

وی افزود:رهبری درادامه خطاب به مسئولین فرمودند:قدر این کار را بدانید و از اجر معنوی آن غافل نباشید،البته مسئولین نباید توجه مادی نداشته باشند و وظیفشان را باید انجام بدهند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:علیرضا کریمی با کشتی گیراسرائیلی حاضر به مسابقه نشد چراکه اسرائیل یک کشور جعلی و غیرقانونی است و ما درجهان کشوری به نام اسرائیل نمی شناسیم و این حرکت ارزشمند حکام قلدرآنها را به شدت عصبانی کرد.

حجازی در ادامه با اشاره به سخنان مقم معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان کنفرانس وحدت گفت:اینکه آنها اتحاد می کنند و می خواهند قدس را به عنوان پایتخت رژیم اشغالی معرفی کنند از عجر و ناتوانی آنهاست .

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:رهبری فرمودند:در مسئله فلسطین دست آنها بسته است و نمی توانند اهدافشان را پیش ببرند و پیروزی از آن امت اسلام است ، فلسطین آزاد خواهد شد و به ملت فلسطین پیروزی خواهد رسید و این حماقت رژیم صهیونیستی موجب نابودی سریع آنها خواهد شد.

حجازی درادامه با اشاره به سفر دبیرکل مجمع خیرین کشور در گچساران گفت:در جلسه ای خدمت جناب دکتر شهریاری عرض کردم که تلاش کنیم از خیرین کمک بگیریم در تقویت بحث سلامت و گره بگشاییم از مشکلات مومنینی که دربحث سلامت مشکل دارند.

وی افزود:عملا از ایشان و دکتر تاجگردون هم تشکر می کنم وامیدوارم برای پیگیری مشکلات فقرای شهر گچساران در بحث سلامت اقدام موثری صورت گیرد، گاهی پیش می آید که فقیری حتی پول ویزیت و دارو را ندارد و از دکتر شهریاری درخواست کردم حتما در این خصوص عنایتی نمایند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:نکته ای هم به مردم متدین گچساران عرض می کنم، برادران و خواهران محترمه گاهی اوقات افرادی برای پول ویزیت مشکل دارند و بیاییم بخشی از سرمایه ولو خیلی ناچیز را به بحث سلامت جامعه اختصاص بدهیم.

حجازی اظهارکرد:اگر برادر و خواهر مومنی کسالتی دارد با کمک مردم و خیرین به پزشک و مراکز درمانی مراجعه شود که این اجر بسیار دارد و خدا نظر و توجه می کند که باید تلاش کرد فقرا را در بحث تامین سلامتشان یاری کنیم.

حجازی درادامه با تشکر از نیروی انتظامی گفت:نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ما باید تقویت شود،از زحمات و تلاش های دستگاه قضایی بویژه دستگاه قضایی شهرستان گچساران تشکر و قدردانی می کنم و خواهش می کنم نیروی انتظامی شهر را تقویت کنند و هم وادار به برخورد قرص و قوی مقابل مجرمان نمایند.

وی افزود:معنا ندارد در یک شهر مدام مردم احتمال ایجاد فلان مشکل را بدهند که بخشی از علت این مشکلات عدم توجه به نیروی انتظامی است ،وقتی نیروی انتظامی تقویت شد و امکاناتی در اختیارشان قرار گرفت این امر نیز موجب ارتقای امنیت اجتماعی درجامعه می شود آنوقت از آنها می خواهیم که حضور مدام و باقدرت در عرصه های مختلف داشته باشند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:از زحمات و تلاش های عزیزان نیروی انتظامی و دستگاه قضایی صمیمانه قدردانی می کنم و تقاضا می کنم دستگاه قضایی با قدرت تمام نیروی انتظامی را تقویت کنند و حمایت کنند تا ان شاءالله شاهد کوچکترین نگرانی در شهر نباشیم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

خدا شاهده میدونستم امروز میخواد اینو بگه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها