نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1396 - 13:38
امام جمعه گچساران گفت: امروز دنیای اسلام بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت و یگپارچگی نیاز دارداین حرکت زشت و ناپسند رئیس جمهور احمق آمریکا حتی کشورهای غیرمسلمان و بعضا هم پیمان آنها را هم به واکنش وا داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت السلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در واکنش به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و حمایت آمریکا از این توطئه ،گفت:این اقدام سبب رنجش و نگرانی عالم اسلام شد و خیلی از کشورهای دیگر غیرمسلمان هم به این موضوع اعتراض داشتند.

حجازی تصریح کرد: امروز دنیای اسلام بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت و یگپارچگی نیاز دارداین حرکت زشت و ناپسند رئیس جمهور احمق آمریکا حتی کشورهای غیرمسلمان و بعضا هم پیمان آنها را هم به واکنش وا داشته است.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: هیچ انسان بامنطقی این اقدام خودسرانه "ترامپ" رئیس جمهور آمریکا را نمی پذیرد و استکبار جهانی خاصه آمریکا بداندنقشه ها و توطئه هایشان در قدس هم خنثی خواهد شد.

وی درادامه با اشاره به روز دانشجو افزود:در سال 32جمعی از دانشجویان ما را در دانشگاه تهران به شهادت رساندند و رژیم منحوس پهلوی که دست نشانده و جیره خوار آمریکا بود و در همان دانشگاه به معاون رئیس جمهور آمریکا دکترای افتخاری داد.

حجازی اظهارکرد:امروز برخی ها هم تلاش دارند از روزی که دانشجویان ما را به شهادت رساندند هم به نوعی سوءاستفاده کنند که دانشجویان عزیز مواظب باشند که دشمنان از این روز سوءاستفاده نکنند.

امام جمعه گچساران با اشاره به روز جهانی حقوق بشر گفت:همان حقوق بشری که آمریکایی ها از آن دم می زند درحالی که تشکیل گروه تکفیری داعش نماد بارز حقوق بشر آمریکایی است.

وی درادامه با تشکر از اقدامات نیروی انتظامی تصریح کرد:امنیت ما بعد از لطف امام زمان(عج) دراصل مرهون خدمات و بی خوابی های نیروی انتظامی است،گاهی ممکن است مشکلی در جایی ایجاد شود که نباید در این خصوص ناسپاسی کرد.

امام جمعه گچساران ادامه داد:نیروی انتظامی چشم و چراغ ملت است که از تلاش ها و خدمات ارزنده آنها قدردانی و تشکر می کنیم .   

وی افزود:برخی از عزیزان در این شهرستان در مراکزی آموزش هایی دیدند و ظاهرا هنوز توجهی به انها نشده است ،مبالغی هزینه کردند، وقت گذاشتند و آموزش دیدند که باید توجهی شود که جوانان ما نگران نشوند.  

حجازی تصریح کرد:در هفته قبل از وزیرمحترم نفت خواهش کردم که همانگونه که در زیراین زمین ویژه است روی زمین را هم ویژه ببینندو فقط می گوییم که عدالت رعایت شود.

امام جمعه گچساران با اشاره به بازدید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از چاه رگ سفید گچساران گفت:آیت الله ملک حسینی در بازدید از این چاه خیلی هم نگران شدند اما در همین حد گفته شده که روزانه مقداری زیادی از سرمایه ما به هدر می رود که مومنین دعا کنند بدون هیچ خطری و ایجاد مشکلی برای فرزندانمان این چاه سریعتر مهار شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها