نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1396 - 12:12
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت:امروز برخی تلاش می‌کنند تا یاد و خاطره اثاگری ها و جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از اذهان مردم پاک شود درحالی که امروز پیروزی جبهه مقاومت بر کفر با تفکر بسیجی به وجود آمده و موجب نابودی داعش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار خلیل موحد از فرماندهان دوران دفاع مقدس در اجتماع بزرگ بسیجیان درگچساران با اشاره به عظمت و جایگاه ارزشمند انقلاب اسلامی دردنیا گفت: به فرموده معمار کبیر انقلاب، انقلاب اسلامی یک انفجار نور بود که بساط مستکبرین را جمع کرد و این انقلاب موجب باز شدن درهای رحمت شد.

وی افزود:پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد که خداوند نعمت‌های فراوانی به ما اعطا کند واین نعمت به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) بود.

موحد تصریح کرد:قبل از انقلاب دشمنان به ایرانیان ارزش و بها نمی‌دادندو در قانون کاپولاسیون نوشته شده بود که ارزش سگ خارجی از ما ایرانی‌ها بیشتر بود،در آن دوران 75 هزار مستشار آمریکایی کشور را اداره می‌کردند و پول و دلار و نفت ایران را آنها تعیین می‌کردند.

این جانباز جنگ تحملی تصریح کرد:پول نفت ایران در کارخانه‌های سلاح سازی آنها خرج می‌شد و با این سیاست کشور ایران را به 200 سال عقب برده بودند،اما ملت ایران با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب به پیروزی علیه دشمن دست یافتند و امروز مشاهده می‌کنیم که بعد از گذشت 40 سال ایران اسلامی در چه جایگاهی قرار گرفته است.

وی گفت:پیروزی انقلاب موجب تباهی دشمن شد ومشاهده می‌کنیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان هر روز با تفرقه اندازی میان ملت و تشکیل حزب‌های مختلف سعی در مخدوش کردن نظام اسلامی هستند.امام فرمودند، افتخار من این است که یک بسیجی هستم و اولین بسیجی اسلام امام علی (ع) است.

موحد با اشاره به فرمایشات امام راحل که ایشان شجره طیبه بسیج را از امیر المومنین (ع) قرض گرفته است،اظهارکرد: امام فرمودند، افتخار من این است که یک بسیجی هستم و اولین بسیجی اسلام امام علی (ع) است"،و امروز با به وجود آمدن اتحاد ملی باید این شاخصه‌ها را حفظ کرد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد:مسئولان با بسیجی بودن خود از این انقلاب دفاع کنند، و رئیس جمهوری و مسئولانی که بسیجی باشند دارای ارزش هستندو باید توجه داشت که بسیج یک صفحه جدا نیست وامروز آنهایی که جدا شدند بدانند که راه اشتباه را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: امروزه تا سخن از بسیج به میان آورده می‌شود می‌گویند ما یاد هشت سال دفاع مقدس می‌افتیم درحالی که هشت سال دفاع مقدس یکی از افتخارات بسیجیان است.امروز برخی  تلاش می‌کنند تا یاد و خاطره دفاع مقدس از اذهان مردم پاک شود و جوانان ما بیاد نیاورند که در آن دوران چه اتفاقاتی رخ داده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و برگزاری کنگره سرداران شهید و همایش بسیج یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در اذهان مردم زنده خواهد ماند.

موحد گفت:بسیج در همه عرصه ها ورود کرده است و موجب افتخارات شده و بسیج با ورود در عرصه هنر شهید آوینی، در عرصه سیاست شهید صیادی و در عرصه علمی شهید محمدی را به وجود آورد،بسیجی یک عرصه ندارد، بسیجی آن آب مطهری است که شکل همان ظرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم که فرمودند اسرائیل تا 25 سال آینده نابود است، افزود: فتنه 78 را یادتان نمی‌رود که منافقین چه کردند به خیابان‌ها ریخته و همه جا را به آتش کشیدند که این فتنه تنها با یک کلام سردار ظرف چند ساعت خنثی شد.

موحد با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: همچنین فتنه 88 چه کسی آن را خاموش کرد همان بسیجیان بودند که در این عرصه ورود کرده و این فتنه را در نطفه خفه کردند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: امروز پیروزی جبهه مقاومت بر کفر با تفکر بسیجی به وجود آمد که موجب نابودی داعش شد.

وی تصریح کرد:20 سال تمام بعد از جنگ با ایران ،اومانیسم با دلارهای عربستان و امارات پول گذاشته تا طلبه پروری در پاکستان و کشورهای دیگر به وجود بیاوردند تا مردم را به دین اسلام بدگمان گنند.

موحد افزود:پرورش 200 هزار داعشی که دختر سه ساله را در قفس گذاشته و جلوی چشمان پدر و مادر به آتش می‌کشیدند و بدن انسان‌ها را سلاخی می‌کردند تا اسلام را نابود کنند این انسان‌ها یک شبه به وجود نیامده بودند.

وی ادامه داد: پیشرفته‌ترین سلاح‌ها در اختیار این افراد قرار گرفته بود و در بهترین بیمارستان‌های اسرائیل درمان می‌شدندوامروز بسیجیان با تشکیل حلقه در لبنان و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی موجب از بین رفتن داعش شدندوامروز دنیا در برابر ما عاجز شده است.

وی با بیان اینکه امروز ابلهان می‌گویند، اگر به دشمن فشار بیاورید به شما بمب هسته‌ای خواهند داد، تصریح کرد: به فرموده رهبرمعظم انقلاب، دشمن اگر امروز می‌توانست شما را نابود کنند دریغ نخواهد کرد وامروز ایران به خاطر تفکر بسیجی در دنیا نفوذ کرده است.

موحد گفت: اگرامروز سردار سلیمانی به عنوان شخصیت بین المللی به جهان معرفی می‌شود بخاطر داشتن روحیه بسیجی است.

وی بیان کرد: امروز دشمن با یک هزار و 700 کانال ماهواره‌ای موجبات به فساد کشاندن جوانان ما را فراهم می‌کند که این کاربه جایی راه نخواهد داد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: امام در دیگر بیانات خود فرمودند، اگر سرتا سر آمریکا را مسجد بسازند ما دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت واین یک تفکر بسیجی است که امام فرموده است.

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها