نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1396 - 14:03
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت : شرور فراری که چند ماه پیش در روستای برج علیشیر شهرستان کهگیلویه سه نفر از ماموران پلیس را زخمی کرده بود،صبحگاه امروز در گچساران دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار “مهدی انصاری” دراین باره گفت : شرور فراری و عامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه که به اتهام نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجاز و ایجاد شرارت تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بوده،صبح امروز در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهر گچساران دستگیر شد.

انصاری بیان کرد:مرداد ماه سال جاری، ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه که در حالی که حکم بازرسی از منزل یکی از افراد شرور روستا را داشتند در حین ورود با شلیک گلوله و هجوم متهمان روبرو شدند که در این درگیری مسلحانه سه تن از نیروهای پلیس شهرستان کهگیلویه زخمی و به بیمارستان دهدشت انتقال یافتند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد:پلیس استان در تعاقب پایش تخصصی و میدانی ، سر نخ هایی از حضور این متهم در یکی از مناطق مسکونی شهر گچساران را به دست آوردند که صبحگاه امروز و در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ، این شرور فراری را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد:از این متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز کشف و ضبط شد.

سردار انصاری در این باره با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت مردم گفت: پلیس با قدرت در برابر این گونه اقدامات ایستادگی کرده و برخورد شدیدی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی پلیس برای مقابله با هر گونه شرارت و خلافکاری خبر داده و افزود: با تمام توان شناسایی این افراد را در دستور کار قرار داده‌ایم و به آنان هشدار می‌دهیم تا دست از این گونه اقدامات برداشته و به آغوش جامعه برگردند چرا که پلیس در این راه به هیچ وجه کوتاه نیامده و امنیت مردم برایش از هر چیزی مهم‌تر است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها