نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. شهريور 1396 - 17:52
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از تصادف زنجیره ای بین چهار دستگاه خودرو،،تریلی،ایسوزو، سمند و رانا درجاده ارتباطی باشت گچساران خبر داد و گفت: سه نفر در این حادثه مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ اسفندیار تباشیر در گفت و گو با این پایگاه خبری در تشریح جزئیات این تصادف زنجیره اظهار کرد: دقایقی قبل یکدستگاه سواری سمند از طرف بابامیدان به سمت گچساران در حرکت بود که حوالی تقاطع غیر همسطح باشت دچار انحراف به چپ شد و با کامیون ایسوزو برخورد کرد و پس از برخورد با کامیون دچار چرخش و با یکدستگاه سواری رانا برخورد کرد.

وی بیان کرد: پس از آن خودروی سمند در لاین مجاز خود متوقف می شود و همزمان یکدستگاه کامیون کشنده ولوو که پشت سر خودروی رانا در حال حرکت بود با قسمت عقب سواری رانا برخورد می کند.

تباشیر با بیان اینکه سه نفر در این حادثه دچار زخم سطحی شدند افزود: علت تصادف سمند نسبت به ایسوزو و رانا تجاوز به چپ و کامیون کشنده نسبت به عقب رانا عدم رعایت فاصله طولی مناسب مقصر تشخیص داده شده اند.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه حرکت کرده و موقع خواب الودگی به استراحت بپردازند و پس از ان به حرکت خود ادامه دهند.

وی افزود: رانندگان در جاده هایی که مسیر رفت و برگشت به صورت رخ به رخ است از سبقت غیرمجاز بپرهیزند و علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی توسط خود، مراقب سایر خودروها و وسایط نقلیه جلویی و عقب خود نیز باشند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها