نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. شهريور 1396 - 20:07
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با قرار دادن متنی در صفحه اینستاگرامش، استاندارکهگیلیویه و بویراحمد را خطاب قرار داده و نسبت به ناامنی به وجود آمده در چند روز اخیر انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با قرار دادن متنی در صفحه اینستاگرامش، استاندارکهگیلیویه و بویراحمد را خطاب قرار داده و نسبت به ناامنی به وجود آمده در چند روز اخیر انتقاد کرد.

جناب دکتر خادمی استاندار محترم استان و رییس شورای تأمین استان

با سلام و احترام

حادثه بسیار دلخراش کشته شدن دو شهروند محترم و بی آزار شهرمان دل همه را به درد آورد و نام زیبای گچساران را در سراسر دنیا به نام شهر ناامن نشان داد. میدانم مشکلات موجود را ولی اصلاً این اتفاق انهم در این فضا و ساعت قابل قبول نبوده و نیست. تنها و مهمترین وظیفه دولت و مجموعه شما امنیت است هزاران خدمت بدون لحظه‌ای ناامنی پشیزی نمی‌ارزد. هزاران پیام مشابه زیر لحظه‌ای به من می‌رسد. نمی‌توانم پاسخی درشان مردم دهم. منتظر اقدام عاجل شورای تأمین استان و اعلام رسمی به مردم هستم.

 

پیام یک شهروند؛

جناب آقاى دکتر، شما قدرتمندترین در این شهر هستید پس براى شما می‌نویسم

من از مأمورین امنیتى شهرم می‌ترسم

اینان فقط به فکر راضى نگه داشتن بالا دست خود هستند

به فکر…

پلیس راه فقط به دنبال دستگیرى رانندگان شوتى است و نه دنبال راهکار، مامور انتظامى عمداً صبر می‌کند که دعوا تمام شود و بعد وارد میدان می‌شود. حقوق می‌گیرد که حافظ جان دیگران باشد ولى جان بر کفى ندارد. من یاد ندارم در این شهر یک وجبى دعوایى به راه افتاده باشد و نیروى انتظامى به وقت حاضر شود.

کوچه پس کوچه‌ها پر شده از جوانانى که با صورت بسته منتظر حمله به افراد ضعیف هستند. فقط براى تصاحب موبایل یا کیف پول. دو روز پیش دو نفر بیگناه در خیابان اصلى شهر به قتل رسیدند و میگویند نباید زودتر از ساعت شش طلافروشى باز می‌شد! آمدیم و قبل از ساعت شش اتفاقى افتاد. یعنى باید منتظر مرگ بود؟

من بى گناهم ولى از مأموران امنیتى شهرم می‌ترسم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها