نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1396 - 20:35
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد توان استقامت در برابر اختلافات و دو دستگی‌ها را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رهنگ جهانگیر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک هفته دولت به همه دولتمردان ایران اسلامی به خصوص مسوولان و مدیران و کارمندان و کارکنان دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خدمت در استانی که بیشترین اعزام را در دوره دفاع مقدس داشته و مردم آن ولایتمدار و غیور و فدایی اسلام و ایران هستند برای هر مسؤولی توفیق و عنایت الهی است.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید قدردان این مردم باشیم که همیشه در صحنه هستند و برای حضور در عرصه‌ها نیازی به فراخوان ندارند و خودجوش در هر میدانی برای دفاع از انقلاب حضور دارند.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه سپاه همواره در کنار دولت‌ها برای سازندگی ایران قرار داشته افزود: خدمات سپاه در سازندگی کشور فراموش نشدنی است و پس از دفاع مقدس سپاه با همه توان وارد عرصه سازندگی کشور شد و بیشتر زیرساخت‌هایی که داریم به برکت همین حضور  بوده است.

وی در ادامه با بیان این که سپاه هرگز مناطق محروم و مردم مستضعف را فراموش نکرده و به فرمان رهبری معظم مبنی بر خدمت به محرومان جامه عمل پوشانده است افزود: در همین استان خدمات بسیاری در قالب بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دورترین و محرومترین نقاط استان شده است.

انصاری در ادامه به مهم‌ترین دغدغه خود و سایر همکارانش در سپاه فتح اشاره کرد و گفت: ما نیز درد جوانان بیکار را احساس می‌کنیم و بیکاری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که فکر ما را نیز مشغول کرده و امیدواریم که با طرح‌ها و برنامه‌هایی که دولتمردان خواهند داشت و البته با همکاری همه دستگاه‌ها این مشکل در استان کمتر وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این که سپاه فتح نیز در کنار مسؤولان و دولتمردان برای رفع این مشکل و سایر مشکلات از همه توان خود استفاده خواهد کرد افزود: باید همه با وحدت و پرهیز از اختلاف به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم.

این فرمانده نظامی با دعوت همه گروه‌ها و جریان‌ها و افراد برای تمسک به وحدت و پرهیز از اختلافات که مانع توسعه استان می‌شود افوزد: اختلاف سلیقه باید وجود داشته باشد اما اختلافی که موجب جدایی و ضربه وارد کردن به روند توسعه استان و محرومیت‌زدایی شود برای همه از جمله مردم قابل قبول نیست.

وی گفت: استان با حجم محرومیت‌هایی که دارد توان استقامت در مقابل اختلافات و دو دستگی‌ها را ندارد و باید همه برای سازندگی آن حول محور وحدت تلاش کنیم.

جانشین سپاه فتح با بیان اینکه الگوهای جاویدانی برای خدمت به مردم در طول سال‌ها از عمر انقلاب داشته‌ایم افزود: باید با الگوی مدیریتی شهید رجایی به جنگ محرومیت‌ها و مشکلات در استان خودمان برویم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها