نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مرداد 1396 - 13:19
فرمانده انتظامی گچساران از کشف بیش از 22 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در پنج ماه اول امسال و رشد 23 درصدی کشفیات این کالاها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط پلیس در سال جاری ، گفت:با تدابیر و اقدامات انجام شده در راستای طرح‌های ویژه توسط ناجا و با کمک مردم و مسئولان، جرم سرقت دراین شهرستان  نسبت به سال گذشته 6درصد کاهش داشته که در این راستا بیش از 90سارق دستگیر شد.

وی درادامه به کشفیات مواد مخدردراین شهرستان اشاره کرد و افزود:درسال جاری بیش از 170کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد که دراین خصوص نسبت به سال گذشته 125درصد افزایش کشف داشته ایم.

موسوی ادامه داد:دراین راستا  7 باند مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدندو این درحالی است که بیشترین خرده فروش از سطح شهر گچساران نیزجمع آوری شده است.

فرمانده انتظامی گچساران درادامه از کاهش 9درصدی نزاع دراین شهرستان خبرداد و اظهارکرد:امسال نیز در بخش سوانح رانندگی ،تصادفات جرحی 40درصد و تصادفات منجر به فوت 44درصدکاهش داشته است و توقیف موتور سیکلت بیش از 35درصد با افزایش روبرو بوده است.

موسوی درادامه با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در گچساران گفت: امسال بیش از 22میلیارد و 447میلیون و 929هزار ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد که در این راستا 160نفر دستگیر و 102خودرو توقیف شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها