نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مرداد 1396 - 20:35
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: خبرنگاران برای ترویج زندگی اسلامی سعی کنند ستونی را برای تبیین گفتمان ولایت جا دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی‌اصغر نورایی‌نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران ظهر امروز در نشست شورای اداری گچساران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ، اظهار کرد: هفدهم مرداد هر سال یادآور اراده محکم و استوار و عمل مجاهدانه انسانی است که برای بازگویی حقیقت جان خود را فدا کرد و با شهادتش روز خبرنگار را رقم زد.

وی رسالت خبرنگاری را مقدس توصیف کرد و افزود: خبرنگاران در بحث تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی اقشار گوناگون جامعه و نشان دادن مرز حق و باطل نقشی بی‌بدیل و مؤثر ایفا می‌کنند که از دید هیچ‌کس پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروزه دشمنان با به ‌کارگیری رسانه‌های گسترده خود به دنبال ارائه اخبار و اطلاعات غلط به مردم هستند که در این راستا خبرنگاران و رسانه‌های داخلی باید با اطلاع‌رسانی شفاف مقاصد شوم آنان را زمین‌گیر کنند.

نورایی نسب ادامه داد: اطلاع‌رسانی شفاف و بدون غرض و دلسوزانه خبرنگاران در بیان مسائل و مشکلات جامعه علاوه بر زمین‌گیر کردن مقاصد دشمنان، موجب پیشرفت و خوشحالی دوست‌داران نظام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شرایط حساس کنونی و هجمه سنگین رسانه‌های معاند و استکباری بمباران رسانه‌ای علیه ایران انجام می‌دهند یادآور شد: هوشیاری اصحاب رسانه‌ داخلی موجب شد تا در تمامی جریان‌سازی رسانه‌ای علیه ایران، غرب بازنده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه برخی از خبرنگاران با نشر اخبار کذب سعی بر آن دارند که تعداد بازدید کننده سایت‌ها بالا رود، تصریح کرد: خبرنگاران باید رسالت صداقت و امانت‌داری را در خود حفظ کنند و از نشر اخبار کذب بدون از اطلاع آن مسوول خودداری کنند.

وی با بیان اینکه کار فرهنگ سازی در جامعه در وهله اول بر عهده خبرنگاران است، اظهار کرد:  به فرموده مقام معظم رهبری کار فرهنگ‌سازی در جامعه بر عهده خبرنگاران است که با قلم خود می‌توانند در ترویج زندگی اسلامی در نظام جمهوری اسلامی کمک شایانی داشته باشند.

نورایی‌نسب  با بیان اینکه خبرنگاران در حرفه خود خدمت صادقانه و بی‌منت دارند، خاطرنشان کرد: برای ترویج زندگی اسلامی سعی کنند در درج اخبار خود ستونی را برای تبیین گفتمان ولایت جا دهند.

وی در ادامه با اشاره به مسوولان حاضر در جلسه شورای اداری بیان کرد: شما مسوولان نخبگان این شهرستان هستید که کار اجرایی شهرستان را در دست گرفته‌اید.

نورایی‌نسب با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف در سطح شهر اظهار کرد: مردم از مسوولان انتظار دارند که در زمان برگزاری مراسمات مختلف حضور پررنگی در بین مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسوولان برای برپایی  مراسمات مختلف در فرمانداری حضور دارن،گفت: متاسفانه مسوولان در برپایی جشن در کنار مردم حضور کمرنگی دارند و مردم از این مسوولان نیز انتظار دارند که در بین آنها باشند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها