نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مرداد 1396 - 11:59
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:عادت کرده ایم به انجام یک سری کارهای معین و مشخص و این مشکل بزرگی است و ایراد از ما و فرهنگ جامعه ماست ،الان کل استان علیه من هستند، آیا دعوای سیاسی دارند نه، بخاطر کار کردن من است و هر گوشه این حوزه نگاه کنید کار در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس در جمع مردم حوزه بویراحمد گرمسیر(روستای نازمکان) اظهارکرد:شما هرچه برای تلاش و عمران منطقه درخواست کنید، حق دارید و باید بگویید و من و مسئولان هم وظیفه داریم که در حد توان پیگیری کرده و انجام دهیم، قاعده حکومت داری و مردم داری همین است و این معنای نظام می باشد.

ماموریت تاجگردون درمجلس

وی افزود:بنده همیشه عرض کرده ام یکی از ماموریت هایم به عنوان نماینده مجلس افزایش سطح مطالبات مردم است یعنی مردم مطالبات بیشتری از ما طلب کنند تا می توانند و حق هم دارند.

 غیبت هیچ نماینده ای را نکرده ام

تاجگردون گفت:شما شاهد بوده و هستید که از روزی که نماینده شدم، غیبت هیچ یک از نمایندگان ادوار قبل شهرستان را نکرده ام ولی حال با عذرخواهی از آنان باید عرض کنم درصد خدمات رسانی به بویراحمد گرمسیر در دوره بنده با بقیه ادوار قابل مقایسه نیست.

وی گفت:70 هزار هکتار زمین شما یا آب ندارد یا کانال کشیده نشده ،اما باید عرض کنم بالاترین درصد متراژ کانال در ۳ سال اخیر در استان در این حوزه انجام شده است و حدود ۱۸ هزارمترمربع کانال کشی شده است که باید به ۴۰ هزارمترمربع برسد.

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:برنامه هایی برای حیات مجدد این حوزه داریم از جاده و تونل دیل و… که دیگر زندگی با قبل قابل مقایسه نخواهد بود.همه امور به نماینده مربوط نیست و خود شما هم باید تلاش وافر کنید.

تاجگردون ادامه داد:دوستان عرض می کنند از بویراحمد گرمسیر کسی در ادارات سر کار نیست، یکبار لیست کارکنان ادارات را ملاحظه کنید و ببینید که مدیران و کارکنانش از کجا هستند و اگر از بویراحمد گرمسیر نبود من حرفی ندارم و به گردن من بگذارید.

بهترین هدیه مردم به تاجگردون

وی افزود:در حوزه انتخابیه گچساران و باشت همه به من متعادل رای دادند نه باوی و نه ترک و نه بویراحمد گرمسیر نمی تواند بگویند من باعث پیروزی تو شدم و همه مثل هم رای دادند و با تلاش و رای همه من نماینده شدم و این بهترین هدیه به من بود که بتوانم عادلانه صحبت کنم.

تاجگردون اظهارکرد:یکی از مسئولان استانی و شهرستانی عرض کند که بنده تبعیض قائل می شوم، بنده چند روز پیش در باشت کلنگ آب زدم، امروز در نازمکان و تا دو هفته آینده در باباکلان کلنگ زنی می کنم.هیچ کس برای من فرقی نداشته و کسی بر کسی برتری ندارد و هر کس در جایگاه خودش ارزش دارد و مهم انسان بودن ماست.

وقتم برای عموم است

وی تصریح کرد:جامعه ای که بزرگان خودش را خرد کرد خودش را خرد کرده است.از اول گفتم ۹۹.۹وقت من عمومی است،گاهی دوستانی پیام و تماس با بنده دارند که خواهان جلسه خصوصی هستند اما من عرض می کنم وقت من برای عموم است و در فلان مجلس و جلسه عمومی در خدمت هستم.

اعتراف تاجگردون درباره بیکاری و تبعیض

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد:در مورد بیکاری یک زمانی دعوا می شد چرا کسی نرفت سرکار، یک وقت دعوا شد چه کسی رفت سر کار، یک وقت دعوا می شود چرا فلانی رفت سرکار و بچه من نرفت سرکار بیکاری زیاده و من حرفی ندارم و چون بیکاری زیاد است تبعیض هم اتفاق می افتد،۱۰ مدیر شهرستانی و استانی از حوزه بویراحمد گرمسیر است.

الان کل استان علیه من هستند

وی گفت:یک ایراد بزرگ مردم حوزه بنده و کل استان این است که عادت کرده ایم به انجام یک سری کارهای معین و مشخص و این مشکل بزرگی است و ایراد از ما و فرهنگ جامعه ماست ،الان کل استان علیه من هستند، آیا دعوای سیاسی دارند نه، بخاطر کار کردن من است و هر گوشه این حوزه نگاه کنید کار در حال انجام است.

گچساران ۱۰۰ میلیارد اعتبار عمرانی دارد

نماینده گچساران و باشت درمجلس اظهارکرد:از اعتبارات شهرستان حدود ۹.۵ درصد اختصاص به این حوزه داده شده است .جمعیت حدود ۲تا ۳ هزار نفر یعنی حدود ۳ درصد جمعیت کل شهرستان و ۹ درصد پول شهرستان در این حوزه قراردارد وگچساران ۱۰۰ میلیارد اعتبار عمرانی دارد.

وی افزود:اگر قرارداد جاده دیل بسته شود که تونل آن ۱۶۰ میلیارد تومان است حدود ۳۸۰ میلیارد تا ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار خواهد داشت که از آبریگون تا بعد از نازمکان است.در مورد آب شرب،ایام عید بود که گفتم دبی آب چاه آرو پایین است و امکان برداشت نیست، کما اینکه اعتبارآماده بود و می توانستیم حل مسئله با آرو و اسپر را به گردن شما بگذاریم اما تماس گرفتم با مهندس پاستره و داوودی که پیگیری یک حلقه چاه آب را داشته باشند که کجا حفر شود.

همه جا گفتم در موسسات غیرمجاز پول نگذارید

تاجگردون افزود:همه جا گفتم در موسسات غیرمجاز پول نگذارید حتی قوامین شکایت کرد علیه من و گفت چرا در شهرستانت گفتی در این موسسه پول نگذاریدچند سال قبل ۴۵ میلیارد و امسال ۶۷میلیارد از پول این شهرستان در این موسسات بر باد رفت.

دفاع همه جانبه تاجگردون از قرارداد توتال

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود:این روزها خیلی ها به توتال حمله می کنند و من با نقد های کارشناسی شده که به آن دارم ولی از آن دفاع کرده ام چرا که این قرارداد ۵ میلیارد دلار است و برای اینکه حدود ۱ میلیون شغل در کشور ایجاد شود تا سهم استان ما بشود ۱۰۰۰نفر باید مثلا در نفت و گاز ۲۰۰میلیارد دلار قرارداد بسته شود، یعنی ۴۰ تا توتال باید قرارداد بست.

جذب خودروهای استیجاری درشرکت نفت

وی افزود:ببینید بیشتر از این نمی شود برای این شهرستان تامین بودجه کرد چون ظرفیت اجازه بیش از این را نمی دهدامروز خودرو های استیجاری شرکت نفت ۶۴۰ عدد است و در طول ۴ سال گذشته حدود ۴۰عدد جذب شده است.

تاجگردون گفت:مدیر عامل قبلی شرکت به من زنگ زد وگفت این لیست که به بنده دادند و گفتند از جانب شماست تایید کنم؟ که دیدم ۳۳تا ۳۴ مربوط به یک طایفه است ،که به ایشان گفتم در تمام شهرستان این ۴۰ تا را پخش کنید.

وی افزود:لیست اشتغال را با تمام جزییات دریافت کردم که چه کسی از چه طایفه و تیره ای و چگونه سر کار رفته است را دارم، درسته آمار مثبت نیست و خوشبختانه جهت گیری کار در حال درست شدن است و مسیر اشتغال در حال باز شدن وما مطالب در خواستی شما را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

شما هر کجا باشید عزیز مردم گچساران هستید.پدر شهرم هستید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها