نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. تير 1396 - 8:26
رئیس کمیته بازرسی وصیانت از سازمان لیگ فوتبال گفت:گچساران ظرفیت داشتن یک ورزشگاه بزرگ و با استانداردهای بین المللی را دارا است و می تواند محلی برای برگزاری اردوهای نیمه دوم سال تیم های لیگ برتری و ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام علیرضا علی پوررئیس کمیته بازرسی و صیانت از سازمان لیگ فوتبال ایران درسفری یک روزه که با هدف بررسی وضعیت دلایل محرومیت های باشگاه نفت و گاز گچساران و آخرین وضعیت استاندارد سازی این باشگاه به گچساران سفر کرده بود ،گفت: امکانات باشگاه نفت و گاز گچساران در سطح باشگاه های لیگ برتری کشور است.

وی افزود: پیاده سازی استانداردهای حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در باشگاه نفت و گاز گچساران مراحل پایانی خود را طی می کند و با تشکیل کمیته فرهنگی و امنیتی این باشگاه گام های نهایی برای صدور مجوز حرفه ای نیز برداشته می شود.

رئیس کمیته بازرسی و صیانت از سازمان لیگ فوتبال ایران اظهارکرد:در نشستی که با مدیران نفت و گاز گچساران و مسئولان امنیتی و فرهنگی داشتیم نتایج خوبی در خصوص هم افزایی برای دریافت مجوز حرفه ای شدن این باشگاه حاصل شد و با هماهنگی خوبی که بین مسئولان امنیتی و ورزش نفت و گاز گچساران وجود دارد گام های حرفه ای سازی با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی در خصوص کاهش محرومیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از میزبانی در فصل جدید لیگ فوتبال که بدلیل اتفاقات بازی اروند خرمشهر و نفت گچساران در این شهر بوده است تاکید کرد: این محرومیت بدلیل تکرار دوباره این حواشی در دو فصل پیاپی بوده و باشگاه نفت و گاز گچساران مکلف شده هرچه سریعتر کمیته فرهنگی و امنیتی خود را تشکیل دهد و کانون هواداران باشگاه نفت و گاز گچساران را به طور مستقیم زیرمجموعه خود تشکیل و در خصوص مسائل آموزش آنها با همکاری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اقدام نماید.

علیپورتصریح کرد: آئین نامه های تکلیفی برای کسب مجوز حرفه ای در خصوص تشکیل کمیته فرهنگی و معرفی افسر امنیتی باشگاه و همچنین تشکیل کمیته امنیتی به باشگاه نفت و گاز گچساران ابلاغ شد و باشگاه نفت و گاز گچساران ابتدا به ساكن بایدنسبت به معرفي اعضای کانون هواداران که زیر مجموعه کمیته فرهنگی می باشنداقدام وپس ازتایید صلاحیت آن ها از سوی کمیته امنیتی شروع به فعالیت رسمی نمایند.

وی افزود:طبق این آیئن نامه  درخواست ارسالی و اسبق باشگاه مناطق نفتخیز جنوب به دبیر کل فدراسیون رانیزدربرگرفته ومستندقانونی محسوب نمی شود و بایستی حتما اینگونه فعالیتها  برمبنای اساسنامه فعلی باشگاه نفت و گاز گچساران  که مورد تایید فدراسیون قرار می گیرد،  زير نظر باشگاه نفت و گاز گچساران وتحت حمایت، كنترل وهدایت باشگاه مورد قبول فدراسيون فوتبال خواهد بود.

وی در خصوص پتانسیل های بالای شهر گچساران و موقعیت خوبی که نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی دارد از همه اهالی ورزش درخواست کرد از این موقعیت برای کمک به بهبود وضعیت اماکن ورزشی در گچساران استفاده کنند.

رئیس کمیته بازرسی وصیانت از سازمان لیگ فوتبال افزود: گچساران ظرفیت داشتن یک ورزشگاه بزرگ و با استانداردهای بین المللی را دارا است و می تواند محلی برای برگزاری اردوهای نیمه دوم سال تیم های لیگ برتری و ملی باشد.

علیپور همچنین در جمع هواداران باشگاه نفت و گاز گچساران تاکید کرد: گچساران از این پس بایستی به عنوان یک پایگاه ورزشی و فرهنگی در سطح کشور معرفی شود و این امر مهم جز با همدلی مردم و مسئولان امکانپذیر نیست .

رئیس کمیته بازرسی و صیانت از سازمان لیگ فوتبال همچنین کمک به ساخت اماکن فرهنگی ورزشی که بتوانند از در آمد خود اداره شوند را در گچساران ضروری دانست و تاکید کرد: باشگاه نفت و گاز گچساران تنها در بخش ورزش قهرمانی بیش از 700 نفر شغل ایجاد کرده که این تعداد در صورت ساخت اماکن ورزشی در این شهر به رقمی بالاتر ازاين خواهد  رسيد.

وي وجود دو تیم لیگ دسته دومی برای شهرهای گچساران و یاسوج را از اقدامات خوب براي توسعه ورزش استان دانست و تصریح کرد: حفظ این دو تیم در سطح لیگ فوتبال کشور نیاز به حمایت همه جانبه داردو نباید تمامی سنگینی این بار بردوش نفت و گاز گچساران باشد.

علیپور در ادامه وجود استعدادهای بالای فوتبالی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استانهای همجوار را یک نعمت بزرگ برای ورزش کشور دانست و اظهارکزد: مدیران باشگاه نفت و گاز گچساران می توانند با شناسایی و جذب این پتانسیل ها شرایط رشد و معرفی آنها را به لیگ برتر فوتبال کشور فراهم کنند و براساس مجوزهای حرفه ای سازی از این محل در آمدزایی نمایند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها