نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. تير 1396 - 12:44
جناب آقای تاجگردون اشتغال تنها گلایه ما نیست و عدم استفاده از پتانسیل جوانان نخبه و استفاده از توان آنان هم مورد گلایه ما است واگر ترستان از برداشتن این مدیران در ریزش سبد رای خود است،بر حمایت و پتانسیل ما تکیه و اعتماد کنید و ما را قربانی این مدیران ناکارآمد نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از جوانان تحصیلکرده و فاقد شغل شهرستان گچساران در یادداشتی به عملکرد نماینده گچساران و باشت در مجلس انتقاد کردند.

 

نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

با درود و تحیت

عالم سیاست همواره عجیب بوده است و متاسفانه در کشور سیاست زده ما رشد،رفاه و تعالی جامعه زیر بازی های سیاسی برخی سیاسیونی(طیف های مختلف) که به فکر مردم خویش نیستند ضربه های جبران ناپذیری را متحمل شده است که وجود فقر،تبعیض و بیکاری نشات گرفته از وضعیت ناسالم سیاست در کشور ما بوده است.

 

جناب آقای تاجگردون ما جامعه بیکاران شهرستان گچساران با ریزبینی دقیقی عملکرد و وعده های شما را زیر ذره بین خود داریم و هر چند که طبق منطق و قانون این وظیفه دولت هاست که در زمینه ایجاد بسترهای لازم جهت ایجاد شغل و رفاه اجتماعی و …نقش خود را ایفا نماید اما از آنجا که نمایندگان مجلس در مهره چینی مدیران دولتی نقش اساسی را در حوزه های انتخابیه خود دارند،به همین خاطر مسئول ضعف یا قوت عملکرد این مدیران متوجه شما و دیگر نمایندگان در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

برای ما جوانان بیکاری که روزانه صفحه اینستاگرام شما و رسانه های استان را به امید ارائه گزارشی از روند پیشرفت کارخانه لاستیک سبز،مجتمع پتروشیمی و خبرهایی از ارائه زمین و تسهیلات لازم و مناسب جهت ایجاد کارگاه های اقتصادی دنبال می نماییم و غیر از برخی سلفی ها و مبحث های نه چندان مربوطه در این خصوص خبر امیدوار کننده ای مشاهده نمی کنیم،بسیار دردناک بود که در جلسه شورای اداری که چند هفته پیش برگزار شد بعد از پنج سال که از دوره نمایندگی شما می گذرد با ناامیدی از عملکرد مدیرانی که خود در گماردن آنان نقش اساسی داشته اید اعلام داشته اید دیگر در این جلسات شرکت نمی کنید و هر مدیری که خود لازم می داند عمل کند.

 

آقای تاجگردون اگر ترستان از برداشتن این مدیران در ریزش سبد رای خود است،بر حمایت و پتانسیل ما تکیه و اعتماد کنید و ما را قربانی این مدیران ناکارآمد نکنید.با این تفاسیر اگر روند کنونی ادامه یابد پس امید چندانی به کیمیا شهر که هیچ بلکه امیدی به ایجاد بسترهای لازم جهت اشتغالزایی نباید داشته باشیم.

 

جناب آقای تاجگردون اشتغال تنها گلایه ما نیست و عدم استفاده از پتانسیل جوانان نخبه و استفاده از توان آنان هم مورد گلایه ما می باشد.در پایان هر چند که می دانیم برخی کسان و فعالان سیاسی شهرستان که نامحبوب هستند و در این شهرستان تریبون و عامل خیلی از مشکلات هستند از نامه انتقادی ما خوشحال خواهند شد.

 

 اما خدمت جنابتان عرض خواهیم کرد ما صبرمان لبریز است و اگر به هر دلیلی مجتمع پتروشیمی،کارخانه بزرگ لاستیک سازی گچساران و آبرسانی به زمین های دیم تا پایان سال ۱۳۹۸ که مهلت اعلام شده برای بهره بهرداری از این پروژه ها است و همچنین انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نیز می باشد،به بهره بهرداری و راه اندازی نرسند ما جامعه بیکاران شهرستان های گچساران و باشت استارت عبور از غلامرضا تاجگردون را برای آن انتخابات خواهیم زد.

 

 با تشکر

 جمعی از جوانان بیکار شهرستان گچساران

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

استخدام یکی از نزدیکان دکتر تاجگردون بنام .... در اداره اوقاف گچساران، عدالت کجاست؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها