نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. خرداد 1396 - 14:59
امام جمعه گچساران گفت: گفتمان انقلاب یعنی گفتمان اقتدار و عزت ،یعنی علی القاعده باید بر روی فتنه و فتنه گر به طور قاطع خط بطلان کشیده شود،نباید فتنه گران را برادر خواند و از فتنه گر به عنوان برادر نام بردن خیانت به ملت و مملکت است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از نافرمانی های پروردگار با اشاره به حمله تروریستی تهران گفت:دشمنان بدانند به تعبیر مقام معظم رهبری این ترقه بازی ها دراراده پولادین وآهنین ملت انقلابی ایران اسلامی ذره ای خلل ایجاد نمی کند.

وی افزود:اینکه بدبخت های عقب افتاده فکری مثل رئیس جمهور امریکا کسی که عاقل نیست و نمی فهمند وبدبخت های دیگری همچون آل سعود که حلقه نوکری آمریکا را به گردن انداخته اند، بدانند با این جنایت ها اراده ملت مومن ایران مستحکم ترواقتدار نظام اسلامی در جهان گسترده تر خواهد شدو بدانند خطای بزرگی کرده اند و بهای سنگینی برای این موضوع پس خواهند داد.

امام جمعه گچساران با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام (ره)تصریح کرد:رهبری فرمودند:"این انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی مایه اعتبار و نشانه اعتماد عمومی مردم خواهد بود البته برخی ها از روی کج فهمی انکار می کنند و می گویند رای مردم ربطی به تایید نظام ندارد".

 باید حواسمان جمع باشد و چراغ سبز به دشمنان ندهیم 

حجازی بیان کرد:رهبری فرموند:"وقتی فردی درچارچوب نظام رای می دهد یعنی آنرا قبول می کند و آنرا کارآمد می داند و اعتماد می کند."رهبری،این دیدبان بسیار تیزبین و بیدار نظام اسلامی و جهان اسلام همیشه پیش از اینکه موضوعی رخ دهد نکاتی را بیان می کنند.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:با اشاره به فرمایشات رهبری ، معنا این است که کسانی که می خواهند از سلطنت طلب ، منافق و هر دشمنی بدنبال این هستند که بحث دوقطبی در کشور را مطرح کنند و بگویند که عده ای از مردم که رای داده اند به نظام رای نداده اند.

وی گفت:دشمنان دارند موذیانه و حیله گرانه اینطور القا می کنند که برخی از این آرا، رای به نظام نبوده بلکه علیه نظام بوده است این نکته دارد و می خواهند بگویند دشمنان به آنها امیدوارند , معنی این است که همه باید حواسمان جمع باشد و چراغ سبز به دشمنان ندهیم و باقدرت و با صراحت با دشمنان مقابله کنیم.

حجازی افزود:نظام اسلامی تشکیل شد تا احکام شرعی، تا دستورات پروردگار اعمال شود نظام اسلامی تشکیل شد وانقلاب ایجاد شد تا دستوراتی که خدا و پیامبرش (ص) فرمودند اعمال و اجرا شودو نظام اسلامی به این خاطر تشکیل نشد که تعدادی بروند و تعدادی جای آنها بیایند.

 برخی می خواهند کشور را از زیر چتر پیامبر(ص)و قرآن خارج کنند 

امام جمعه گچساران تصریح کرد:مثلا محمدرضا پهلوی برود و دیدگاه و تفکر همان کسانی که حامی وی بودند باشد ،نه اینطور نبوده و بنابراین شد که اسلام باشد و شهید داده ایم و انقلاب داده ایم تا احکام اسلام حاکم باشد و برخی امروز در تلاشند کشور را از زیر چتر پیامبر(ص)و قرآن خارج کنند و احکام اسلام را به تمسخر می گیرند.

دانشگاه نباید فتنه گر دعوت کند

حجازی درادامه به فرمایشات اخیر رهبری در دیدار با دانشجویان افزود:از وظایف تشکل های دانشجویی تلاش همه جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاه هاست نه گفتمان فتنه و فتنه گری،یعنی دانشگاه نباید فتنه گر دعوت کند و فرش قرمز برایشان پهن کند.

گفتمان انقلاب یعنی گفتمان اقتدار و عزت

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:گفتمان انقلاب یعنی گفتمان اقتدار و عزت، یعنی علی القاعده باید بر روی فتنه و فتنه گر به طور قاطع خط بطلان کشیده شود،نباید فتنه گران را برادر خواند و از فتنه گر به عنوان برادر نام بردن خیانت به ملت ، مملکت و خیانت به نظام است چون آنها با دشمنان نظام دست به دست هم داده بودند.

مسئولین دولت دوازدهم باید با فتنه گران سر ستیز داشته باشد 

حجازی گفت:مقام معظم رهبری در 15 اردیبهشت 95 امر فرمودند: "امام جمعه نماینده نظام در شهرستان است و وظیفه دارد مسائل کلی نظام را به صورت صریح و روشن برای مردم بیان کند".بنابراین به دلیل این حکم الهی توصیه می کنم مسئولین که در دولت دوازدهم انتخاب می شوند حتما باید با فتنه گران سر ستیز داشته باشد.  

وی بیان کرد:یعنی مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید پاک باشند و با قدرت تمام مقابل فتنه گر بایستندو یک مسئول باید انسانی باشند که با تقوا و احکام شرعی آشنا باشد و صلاحیت و شایستگی مسئولیت در نظامی که خون بهای صدها هزار شهید است را داشته باشد.

شایسته سالاری و تقوا محوری از وظایف مسئولین

امام جمعه گچساران افزود:شایسته سالاری و تقوا محوری، انقلابی گری و فتنه گر ستیزی باید از وظایف مسئولان باشد و از الان توصیه می کنم در سطح کشور تا استان و تا شهرستان اینچنین مسئولینی باید انتخاب شوند.

حجازی ادامه داد:مسئولی که گاهی اوقات برادران سرفراز امنیتی ، نیروی انتظامی و سربازان مخلص امام زمان(عج) و سپاه مقتدر ما در جایی می بینند که آقای فلانی اینجا جای شما نیست، که می گوید دوستان دعوت کرده اند،جای بسی تعجب دارد و این مسئول باید بداند این کرسی و صندلی که روی آن تکیه می زند خون بهای شهداست که باید بر محور اسلام و قرآن و حراست از خون شهداباید مدیریت کنید.

وی افزود:بایدچنین مسئولی انتخاب نشود که تریبون نظام جمعه با توکل بر پروردگار،عنایت امام زمان(عج)وحمایت مردم انقلابی گچساران چنین مسئولی را اجازه نمی دهند در این شهر مسئولیت بگیرد.

حجازی گفت:فتنه گرانی را می خواستند دعوت کنند و به گچساران بیاورند خدا را شاهد می گیرم گاهی اوقات تا ساعت 2نصف شب حقیر جلوی خیلی از جوانان را می گرفتم و خواهش می کردم  اجازه دهید کار بر محور و روال قانون انجام شود،که حقیر مانع شدم وگرنه جور دیگری می شد وخیال نکنید گچساران آنجور است که دیگران تصور می کنند .

این شهر جوانان مومن انقلابی و با تقوا زیاد دارد 

وی افزود:در این شهر جوانان مومن انقلابی و با تقوا وجود دارد که اگر به آنها اجازه داده شود به وظیفه شان به احسن وجه عمل خواهند کرد.

حجازی تصریح کرد:در تمامی زمینه ها و در مبارزه با تروریست های بدبخت و مزدور باید با افتخار سربلند کنیم که نیروهای امنیتی مومن، تیزبین ، زمان شناس، با تقوا و آبرومند داریم و باید این نیروها را اولا قدربدانیم و باید شاکر باشیم و بعد باید حمایت و تقویت کنیم .

وی گفت:اگر نیروهای امنیتی سرفراز نباشندآیا مجلس امنیت خواهد داشت، آیا دولت امنیت خواهد داشت وآیاکشور امنیت خواهد داشت حقیر به عنوان طلبه ای کوچک دست همه نیروهای سرفراز امنیت را از سپاه پاسداران، بسیج، سربازارن مخلص و بی ادعای امام زمان(عج) ،نیروهای سرفراز انتظامی و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی با افتخار دست همه این عزیزان را می بوسم و به وجود این بزرگواران افتخار می کنم .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها