نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. خرداد 1396 - 5:14
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت ‌فقیه در کشور است و پیروی از ولایت فقیه، حمایت از مستضعفین، حفظ وحدت و یکپارچگی، دفاع از محرومان جامعه، استکبارستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمان‌هایی بود که امام همواره بر آن‌ها تاکید داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی‌نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران درمراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)در مسجد صاحب الزمان (عج)این شهرستان گفت: حفظ خط و سیره حضرت امام (ره) و صیانت از میراث گرانقدر ایشان به معنای اصل ولایت مطلقه فقیه برای جلوگیری از هرگونه تحریف و بدعت در مسیر انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت ‌فقیه در کشور است و پیروی از ولایت فقیه، حمایت از مستضعفین، حفظ وحدت و یکپارچگی، دفاع از محرومان جامعه، استکبارستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمان‌هایی بود که امام همواره بر آن‌ها تاکید داشت.

نورایی نسب اظهارکرد: امام خمینی(ره) با انقلاب خود توانست جایگاه ویژه‌ای در بین آزادی‌خواهان جهان پیدا کند زیرا او تنها برای رضای خدا قیام کرد و منافع شخصی در این مسیر نداشت و در کنار حفظ جایگاه مردم نقش بی‌بدیلی در برپایی، مدیریت، هدایت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: امام کسی بود که هم ملت ما را بیدار کرد و هم ملت‌هایی که به دنبال آزدای‌خواهی بودند.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز در گچساران شاهد چنین مراسم باشکوهی در خصوص سالگرد ارتحال امام خمینی بوده‌ایم، گفت: امروز نیز مشاهده می‌کنیم مردم گچساران با زبانی روزه آن هم در گرمای هوا حضور چشم‌گیری داشته‌اند و این تجدید بیعتی دوباره با جانشین برحق امام راحلمان است.

نورایی نسب تصریح کرد: حضور گسترده مردم در برگزاری مراسمات ارتحال امام بار مسوولیت را بر دوش مسوولان سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها