نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. خرداد 1396 - 10:47
عضو شورای شهر گچساران گفت: امروز به تداوم گفتمان امام (ره) در کشور احتیاج داریم و تنها راه نجات انقلاب و نظام، تداوم گفتمان و اندیشه حضرت امام (ره) است پراکه گفتمان امام و اندیشه بزرگ ایشان نشات گرفته از سیره امامان معصوم و انبیاء الهی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمود اسدپورعضو شورای شهر گچساران در گفت وگو با این پایگاه خبری در خصوص نقش آرمان‌های امام و انقلاب در حمایت از مستضعفان جهان و مبارزه با استکبار گفت:امام (ره)آمد تا مستضعفین و ضعفایی را که درخفقان آن روزها به فراموشی سپرده شده بودند و با کوله باری از مشکلات دست و پنجه نرم می کردند، بتوانند در جامعه و در تمام عرصه های اجتماعی ظهور و بروز پیدا کنند.

وی افزود:قشر مستضعف جامعه اعم از عشایری ، روستایی، چادر نشین ها و کوخ نشینان با ندای رهبرکبیر انقلاب توانستند به آنچه که تحت عنوان حق هر ایرانی مسلمان بود برسند.

اسدپور درادامه اظهارکرد: دشمنان و نیز برخی درداخل درصدد تحریف اندیشه های امام خمینی(ره) هستند چرا که انقلاب حضرت امام راحل زر و زور و تزویر را از بیخ و بن برکندو اشرافیت و اربابیت در امواج خروشان انقلاب به زباله دادن تاریخ سپرده شده و جایگاهی دراین انقلاب نخواهند داشت.

رئیس اسبق شورای شهر گچساران گفت:انقلاب اسلامی رجال فاسد و رژیم دیکتاتوری و منحوس پهلوی و اربابان غربی آنان را برای همیشه نیست و نابود کرد لذا دشمنان نظام و مدعیان حکومت های جور و مدافعان آن ها سالیان سال درصدد هستندکه اندیشه های ناب امام (ره)را تحریف کنند و درتلاش هستند با هر تزویری انقلاب را از مسیر واقعی اش به انحراف بکشانند.

اسدپور درادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) برای نسل جوان ،اظهارکرد:ایستادگی،ساده زیستی ،مقاومت ،شجاعت،آینده نگری و توجه خاص حضرت امام خمینی (ره) به قشر جوان و دشمن ستیزی و حمایت بی چون و چرای ایشان از حق و حقوق مردم علی الخصوص قشرهای ضعیف جامعه با پیش روی سریع انقلاب به جلو برای نسل جوان جذاب تر و دلنشین تر می شد.

وی تصریح کرد:درنتیجه نسل جوان باید آرمان های امام راحل را ارج نهد و اهداف والای حضرت امام(ره)جهت به سرمنزل مقصود رساندن انقلاب را هر چه بیشتر حمایت و یاری کنند.

اسدپور درادامه با بیان اینکه امروز به تداوم گفتمان امام (ره) در کشور احتیاج داریم،اظهارکرد:راه نجات انقلاب و نظام، تداوم گفتمان و اندیشه حضرت امام (ره) است ،گفتمان امام و اندیشه بزرگ ایشان نشات گرفته از سیره امامان معصوم و انبیاء الهی است و حضرت امام (ره)ناجی کشور از غرق شدن در دریای هولناک قدرت طلبان و رجال بی دردپهلوی بود.

عضو شورای شهرگچساران گفت:امام(ره) افقی را برای اداره مسیر انقلاب طراحی کردند که انحراف از آن یعنی نابود شدن همه ارزش ها، و امام آمد تا انقلاب را از نا اهلان بگیرد و به اهل آن بسپارد و تدام گفتمان امام و اندیشه امام راحل راهگشا بودن انقلاب را به سمتی که هدف اصلی انبیا و اولیاءالهی بوده هدایت خواهد کرد و در حقیقت تنها راه نجات مردم حرکت در مسیری است که حضرت امام تدوین کرده اند.

رئیس اسبق شورای شهر گچساران درادامه با اشاره به قیام خونین 15 خردادگفت:قیام خونین 15 خرداد سال 42 نقطه عطفی درشکل گیری انقلاب اسلامی است و درحقیقت سرآغازی برای شروع حرکت های انقلابی مردم دردوران انقلاب بود.

 اسدپور افزود:مظلومیت ، دفاع جانانه ، مقاومت و پایداری حضرت امام(ره) باعث شد تا قشر تحصیلکرده اعم از دانش آموز ،دانشجو، طلبه ، اداری ،ارتشی و نظامی و دیگر اقشار جامعه بین حق و باطل یکی را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد:در آن دوران مردم حق را که مسیر حرکت انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود به عنوان سرآغاز جنبش و نهضت انقلاب اسلامی انتخاب کردند و سرانجام انقلاب شکوهمند و با عظمت اسلامی ایران به رهبری آن بزرگمرد اداره شد وپس از عروج ملکوتی امام بزرگوار به خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای سپرده شد که ان شاءالله به انقلاب جهانی امام زمان (عج)متصل خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها