نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1396 - 15:18
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از برگزاری جشنواره بزرگ استعدادیابی فوتبال در رده های مختلف در باشگاه نفت و گاز گچساران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد حبیبی نژاد رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با تبریک فرارسیدن 50 سالگی باشگاه نفت و گاز گچساران افزود: در جهت شکوفایی استعدادهای فوتبال شهرستان گچساران و استان و شناسایی و پرورش پتانسیل های بومی در رده های مختلف نونهالان تا امید به مناسبت فرارسیدن 50 سالگی این باشگاه زیر نظر مربیان و کارشناسان فوتبال استان و کشور در این باشگاه برگزار می شود.

حبیبی نژاد تصریح کرد: با توجه به فاصله ای که از رده نوجوانان تا بزرگسالان این باشگاه وجود دارد در جهت تقویت رده های پایه در هر رده مسابقات گروهی با حضور چندین تیم درون باشگاهی برگزار نماییم تا در آینده ای نزدیک بتوانیم با نظر کارشناسان مجرب خروجی این مسابقات به تیم های مطرح کشوری یا رده بزرگسالان نفت گچساران معرفی شوند.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف ساعت ها کار کارشناسی و برنامه ریزی با حضور مدیریت باشگاه و مسئولان نفت و فدراسیون فوتبال صورت گرفته و در آینده ای نزدیک فراخوان ثبت نام از طریق باشگاه نفت و گاز گچساران زده خواهد شد.

رئیس ورزش امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهار امیدواری کرد: با انگیزه ای که در میان اعضای هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران در جهت معرفی استعدادهای بومی وجود دارد این جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای بسترسازی در جهت تشکیل لیگ های جوانان و امید در سطح استانی و شهرستانی خواهد بود.

حبیبی نژاد اظهارداشت: برای مربیان فعال در باشگاه نفت و گاز گچساران خصوصا در رده های پایه نیز برنامه های خوبی داریم که در صورت تمایل سایر مربیان شهرستان و استان امکان برنامه ریزی برای حضور آنها در دوره های دانش افزایی که در آِینده ای نزدیک با همکاری هیئت فوتبال استان و شهرستان و همچنین قول مساعدی که ازمسئولان کمیته آموزش فدراسیون گرفته ایم بتوانیم تحولی بزرگ در سطح فوتبال پایه شهرستان ایجاد نماییم.

این مسئول ورزش نفت تاکید کرد: در این مسیر نیازمند همکاری هیئت فوتبال استان و شهرستان هستیم که بتوانیم با یک کار ترکیبی بهترین نتیجه را با بضاعت موجود شهرستان و استان برای نسل های بعدی فوتبال این منطقه دریافت کنیم .

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از همه بازیکنان و علاقمندان به حضور در این جشنواره بزرگ استعدادیابی درخواست کرد تنها از طریق سایت اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران منتظر اعلام فراخوان ثبت نام باشند.

حبیبی نژاد تاکید کرد: در سالگرد 50 سالگی باشگاه نفت و گاز گچساران خبرهای خوبی برای همه وزشکاران خصوصا ورزش کارکنان در راه است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: مطمئنا مردم گچساران جوانان و نوجوانانی همچون، میلاد غریبی، محمد رشید مظاهری، ایمان موسوی، سهیل صالحی، علیرضا کوشکی، علیرضا شهرویی، مجتبی بیاور، پوریا دلنوازی نیا، سروش انصاری جو، حسین امدادی، ارسلان نکوئیان، علیرضا طیبی، جلال ویسی، هادی حسینی، محمد علی رشتی، نواب نیک پور، روح الله صفویان،نیما ایوبی، امیدعلی پور، فرشاد علی پور، سجاد غریبی، محمد امین صدیقی، ، حسین جهانگرد، کیانوش رستمی، محسن حسینی، شاهرخ آغاجاری، نیماجعفری، محمد امین شیخ ممو ، ارمین جعفری، آرمین بیکران و بسیاری دیگر که از محصولات رده های پایه باشگاه نفت و گاز گچساران بوده و به تیم های ملی و تیم های باشگاهی در رده های مختلف سنی لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دسته دوم فوتبال معرفی شده اند را فراموش نخواهند کرد و مجموعه باشگاه را در مسیر معرفی سایر پتانسیل های این منطقه یاری خواهند داد.

رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران در پایان ، حفظ نشاط و سلامتی کارکنان رسمی و غیررسمی خدوم صنعت نفت گچساران را از مهمترین برنامه های جامع ورزش وزارت نفت دانست و افزود: پیرو مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در جهت برنامه ابلاغ شده از سوی شورای عالی ورزش وزارت نفت در جذب استعدادهای بومی و استعدادیابی ورزشکاران بومی و غیرشرکتی برنامه جدی و منظمی برای همه رشته های زیر مجموعه این باشگاه وجود دارد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها