نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. ارديبهشت 1396 - 14:46
امام جمعه گچساران گفت: امروز برخی ها مردم را تشویق به جهنم می کنند ،که اگر خودتان دلتان می خواهد به جهنم بروید و زمینه ای فراهم بکنید این مردم عاقلندو این مردم اهل جهنم نیستندان شاءالله و مردم بهشتی اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز امتحان بزرگی بنام انتخابات در پیش داریم این ملت و این مملکت دشمنان زیادی دارد، دشمنانی که از همیشه تاریخ با حق ،با حقیقت و ملت عناد و کینه داشته اند و این دشمنی ها را نسبت به ملت ایران بیشتر دارند.

وی افزود:چرا که ملت ایران باعث شد که مردم جهان بفهمند که حق حیات دارند اینکه مردم جهان انسان و بشرند این را ملت ایران به دنیا نشان داد و به همین خاطر دشمنان حیات بشر و استقلال بشر با این ملت عناد بیشتری دارند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:مقام معظم رهبری به این نکنه بارها اشاره فرمودند: که این ملت دشمن دارد و باید دولت و ملت و همه حواسمان جمع باشد که آب به آسیاب دشمن نریزیم و به دشمن چراغ سبز نشان ندهیم.

حجازی گفت:دشمن را نسبت به مملکتمان امیدوار نکنیم و دشمن را نسبت به این که نفوذ پیدا کند و جای پایی در کشورپیدا کند امیدوار نکنیم و دشمن همیشه از احتمال نفوذ به این کشور نا امید باشد.

وی تصریح کرد:این ملت و این نظام الهی با لطف و عنایت پرودگار آزادی ایجاد کرد و کسانی از این آزای آنگونه که بخواهند هم استفاده می کنند و ناسپاسی می کنند و می گویندکه آزادی وجود ندارد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:افرادی از تریبون هایی اینگونه حرف می زنند که ادعا دارند خادم مردم هستند.سوال می کنم که آقایانی که مدعی هستید که آزادی نیست چکاری می خواهید در این مملکت انجام بدهید که آزادی وجود ندارد.

حجازی اظهارکرد:احکام شرعی را در نظام اسلامی لگد مال می کنید و باز هم می گویید آزادی نیست،سند یونسکو امضاء می کنید که از محتویاتش کنار زدن قرآن و قانونی شدن همجنس بازی است و باز هم می گویید آزادی نیست.

وی افزود:عکس رهبری کبیر انقلاب حضرت امام (ره)را یارانتان پاره می کنند پایکوبی می کنند و می رقصند و هیچ هم اعتراض نمی کنید و بازهم می گویید آزادی نیست،خیمه اباعبدالله (ع)را به آتش می کشانند و یاران و حامیان شما حتی یک کلمه همه نصیحتشان نمی کنید آنوقت بازهم می گویید آزادی نیست.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام در ستاد شما توهین می شود نصیحت هم نمی کنید و می گویید آزادی نیست؛سوال می کنم می خواهید چکاری انجام دهید که احساس می کنید آزادی نیست؟.

وی افزود:مستقیما و به کرات مقابل جانشین امام زمان(عج) قدم علم می کنید و درمقابل منصب ولایت فقیه موضع گرفته اید و باز هم می گویید آزادی نیست،و یک نوچه های دیگری  هم کنار دارید که حرف های مفت شما را می زنند.

حجازی گفت:سوال دارم آنهایی که قبلا اجدادشان خراج از مردم می گرفتند و حیات مردم را گرفته بودند و مردم را به ذلت کشانده بودند چطور رو دارند امروز بگویند آزادی نیست؟راست هم می گویند آزادی نیست یعنی درآن روزها اجدادشان چشم مردم را درمی آوردند و الان دیگر این اختیار را ندارنند..

وی افزود:آن روز اجدادشان زمین و گندمش را از کشاورز می گرفتند قفل و زنجیرش هم می گردند و در تویله می انداختندالان دیگر نمی توانند این کار را بکنند راست هم می گویند این نظام آزادی اینچنینی ندارد و این نظام اجازه نمی دهد کسی به مردم ظلم کند و خراج بگیرد و چندین برابرروستا زمین داشته باشد.

امام جمعه گچساران گفت: اگر این آزادی را می خواهید که باید به گور ببرید و این آزادی در این مملکت امکان نداردچون این ملت ایمان دارد و دین داردو این ملت خون داده اند و شما امروز می گویید آزادی نیست؟.

حجازی گفت:زمینه به انحراف کشاندن نسل جوان ما را در فضای مجازی و غیرمجازی با امکانات بیت المال دارید فراهم می کنیدو نسل جوان ما را دارید منحرف می کنید و باز هم می گویید آزادی نیست؟.

وی گفت:آزادی آنها اینگونه است که معتقدند مملکت نباید فقیه داشته باشد اینکه برخی ها در مشهد می گویند اگر می خواهید من دستم باز شود رای 51درصدی مشکل حل نمی شود باید رای خیلی زیاد باشد که من دستانم باز باشد که بتوانم کارهایی انجام بدهم که باید در پاسخش گفت تو هیچ غلطی نمی توانی بکنی.

حجازی افزود:منظورشان این است که باید کاری انجام بدهند که اردوغان در ترکیه کردیعنی اختیارات منصب ولایت سلب شود و حکومت اسلامی نباشد،مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند اگر زمانی تغییری بنا شد بحث مدینه نیست بحث کربلاست، بحث امام حسن(ع)نیست بحث عاشوراست یعنی خون به میدان می آید.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:اینکه عده ای مخفیانه با دشمنان ارتباط برقرار کنند و اسناد ننگین امضاءکنند و انقلاب مخملی و نرم در کشور ایجاد کنید، واین پارچه هایی که امروز نشان می دهند به آمریکایی نشان می دهند که یعنی ما با شماییم.

وی گفت:شما خیال کردید این مردم خدای ناکرده مرده اند آنروز که رژیم منحوس پهلوی که یک جوجه ای از آمریکا بود این مردم طومارشان را پیچیدند،خیال می کنیداین مردم حقایق را نمی بینند و اسرار و پشت پرده ها را نمی بینند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:امروز برخی ها مردم را تشویق به جهنم می کنند ،که اگر خودتان دلتان می خواهد به جهنم بروید و زمینه ای فراهم بکنید این مردم عاقلندو این مردم اهل جهنم نیستندان شاءالله و مردم بهشتی اند.

امام جمعه گچساران افزود:بنابراین امروز باید به فرموده مقام معظم رهبری شرکت حداکثری در انتخابات حتی یک رای هم مهم است و هر چه تعداد آرا بیشتر باشد دشمن بیشتر حساب باز می کند و اساس این است که اصلح را انتخاب کنیم کسی که مخفیانه دست به دشمن ندهد و کسی که برای مردم حرمت قائل است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

این گونه توهین کردن به رییس جمهور کشور اسلامی ، انهم بواسطه امام جمعه شهری در نظام مقدس جمهوری اسلامی اصلا " و ابدا" قابل قبول نیست البته ستاد نماز جمعه وقتی بلندگو یک حزب شود و از باخت حزبشان اینگونه توهین و تهمت زند حتما" تعداد شرکت کنندگان نزولی تصاعدی در پی خواهد داشت خداوندا به عظمت و شکوهت قسمت می دهم که ما را به راست و صراط مستقیم هدایت بفرما

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها