نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. ارديبهشت 1396 - 8:05
با توجه به بهانه ای که تاجگردون در متن استعفا آورده است باید از ایشان پرسید آیا شما از قبل نمیدانستید عضو هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان هستید که عضو هئیت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شدید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-ظهر امروز همزمان با حماسه شور و شعور مردم استان در استقبال و حمایت از سید محرومان آیت الله دکتر رئیسی خبری در سایتهای محلی منتشر شد مبنی استعفای جناب تاجگردون از هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری.

تامل در خبر مذکور و همینطور رفتار های چند روز اخیر ایشان باعث ایجاد مباحث مهمی میشود که بد نیست تحلیل شود و اصل ماجرا روشن شود.

اول اینکه با توجه به بهانه ای که تاجگردون در متن استعفا آورده است باید از ایشان پرسید آیا شما از قبل نمیدانستید عضو هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان هستید که عضو هئیت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شدید؟

با توجه به شخصیت شما بعید است این عناوین به شما تعارف شده باشند و شما بر اساس رودربایستی قبول کرده باشید .

پس این موضوع ثابت میکند شما بیش از خدمت حرص پست و مقام دارید و این ادعا را بارها با عضویت در کمیسیونها و فراکسیونهای مختلف ثابت کرده اید.

مورد دوم اینکه چرا این زمان را برای استعفا انتخاب کرده اید را باید در ضعف کاندیدای مورد نظرتان و همینطور کاندیدای پوششی ایشان در مناظرات برای دفاع از وضعیت اسفبار اقتصادی کشور جست و جو کرد.

اینکه روحانی در این چند روز کابینه پیر خود را به سوی شهرها گسیل داشته و بازهم نتوانسته از این حرکات عجولانه و بی خردانه نتیجه بگیرد پیاده نظام هایی چون شما را به میانه میدان آورده بلکه بتواند از این طریق شکست خود را کمرنگ تر کند.

شکست در دفاع از کارنامه اقتصادی باعث شده است دولت تمام قوانین و مقررات را زیر پا بگذارد و از تمام ظرفیتهای خود حتی در بین عوامل برگزاری انتخابات استفاده کند.

اما موردی که در اینجا جای بحث دارد و اولین بار است اتفاق می افتد قمار تاجگردون بر فرد بازنده است و به نظر میرسد تنها دلیل این اقدام ایشان پس زده شدن از سوی آیت الله رئیسی و نزدیکان وی باشد.

یادداشت خود را با داستانی پایان دهم .
گویند در زمان قدیم دزدی بود که تصمیم گرفت بعد از عمری دزدی توبه کند و ره راستی پیشه کند و در این زمان پسا توبه شبی چنان دچار بیخوابی شد که برای راحت شدن مجبور شد طبق عادت همه شب دست به سرقت برد ولی از آنجا که نمیخواست توبه بشکند وسائل خانه خود را برداشته و پشت تپه های پنهان نمود تا بدینسان آرام گیرد و راحت بخوابد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها