نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. ارديبهشت 1396 - 12:50
ستاد حسن روحانی در گچساران دراقدامی غیرقانونی اقدام به نصب بنری با ترکیب سید محمدخاتمی، حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور،شهرستان  گچساران نیز از این فرایند مستثنی نبوده و طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری در تلاش  درجهت  تبلیغ و جمع آرا به نفع کاندیداهای خود را دارند.

بنابر آنچه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است در کمال تعجب ستاد حسن روحانی در گچساران دراقدامی غیرقانونی اقدام به نصب بنری با ترکیب سید محمدخاتمی، حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی کرده است که این موضوع با توجه به ممنوع‌التصویر بودن رئیس جمهور دوره اصلاحات عملی خلاف قانون به شمار می‌رود!

دیدگاه‌ها

کی و با چه مجوزی ریس جمهور اسبق یک مملکت رو ممنوع التصویر کرده؟؟؟؟ ایشون که تا حالا از خط قرمزی شما عبور نکرده ،نه لااقل از روی ظاهر،نه مثل اونایی که نظرشون به نظر شما نزدیکتره و بعد دقیقا خلاف نظر شما عمل میکنن.و الانم ممنوع التصویر نیست.چطور جرعت کردی تصویر یک روحانی سید رو خط خطی کنی؟ توی یک نطقه دور افتاده از مملکتی.نه میدونی کی مقصره و سیاست چیه.اول مطلع شو بعد تقلید کن.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها