نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. فروردين 1396 - 21:59
امام جمعه موقت گچساران گفت: آمار بیکاری در این دولت به چند برابر رسیده است ، این رشد اقتصادی که آقایان از آن صحبت می‌کنند از فروش نفت به دست آمده است ،این رشد اقتصادی نیست وآن چیزی که آقایان در زمینه تورم اعلام می‌کنند این گونه نیست که تورم به نرخ تک رقمی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران درواکنش به سخنان مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در شورای اداری گچساران ،گفت: باید بگویم که انصاف هم چیز خوبی است و دولت قبلی دندان‌های سفیدی هم داشته است.

وی افزود: باید بگویم در دولت قبل به جامعه ایثارگران  خدماتی ارائه شد که قابل قیاس با دولت روحانی نیست و  در دولت خدمات به جامعه ایثارگری بیش از دولت روحانی بوده است.

خواجه‌زاده بیان کرد: در بحث دانشگاه‌ها اولین دولتی که خدمات رایگان را به ایثارگران در دانشگاه‌ها  را ارائه داد دولت پیشین بوده است وبنده این سخنان را در دفاع از رئیس جمهور قبلی بیان نمی‌کنم،بحث ارائه خدمات نظام است.

خواجه زاده اظهارکرد:دولت یازدهم خدمات جدیدی به ایثارگران ارائه نداده است و در زمینه اقتصاد نیز بنده حرف ایشان را قبول ندارم.

امام جمعه موقت گچساران خاطرنشان کرد: این رشد اقتصادی که آقایان از آن صحبت می‌کنند از فروش نفت به دست آمده است ، این رشد اقتصادی نیست وآن چیزی که آقایان در زمینه تورم اعلام می‌کنند این گونه نیست که تورم به نرخ تک رقمی رسیده است.

خواجه زاده گفت: آن چیزی که ما در سفره‌های مردم می‌بینیم خیلی بدتر از دوره گذشته است، آمار بیکاری در این دولت به چند برابر رسیده است اگر قرار است که خدمات دولت آقای روحانی بازگو شود پس بهتر است خدمات دولت قبل نیز بازگو شود.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به گرانی برخی از اقلام بیان کرد: قیمت برخی ازاقلام خوراکی و پوشاکی به چندین برابر رسیده است بله این دولت در بخش سلامت و در بخش اقتصاد موثر بوده است اما در برخی جاهای دیگر افزایش قیمت به ۳۰۰ برابر رسیده است.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

دولتی که تو ازش دم میزنی حتی نمیتونست همون نفت رو هم بفروشه همه رو دو دستی تقدیم بابک زنجانی ها کرد. فروش نفت هم عرضه میخواد. ضمنا شما چطور استاد دانشگاهی هستی که به آمار صادرات غیر نفتی توجهی نداری میگی این رشد اقتصادی فقط از فروش نفت بوده میگی آمار نرخ تورم اشتباه هست؟ خدا رو شکر روحانی مسئولین آمار دهی دولت قبل رو برکنار نکرده و همون قبلیها هستن. ضمنا این آمار ها رو مراکز رسمی جهانی هم تایید میکنن. شماها فقط زبون خوبی خدا بهتون داده. باز خوبه که قبول دارید رشد اقتصادی داشتیم. فشار تحریم ها که از روی شماها برداشته نشده که بتونین احساسش کنین از گرده ما بدبختا برداشته شده و میفهمیم چقدر بهتر شده. چهار ساله که دلار نرخش از همون زیر چهار هزار تومنی که دولت تحویل گرفته بود پایین تر نیومده

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها