نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. فروردين 1396 - 18:47
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور مقابل حریف تبریزی خودشهرداری تبریز شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته ششم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل حریف تبریزی خود تیم شهرداری تبریز شکست خورد.

نفتی های گچساران درورزشگاه اختصاص شهرداری تبریزدر حالی به مصاف این تیم  رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شدند.

تک گل تیم نفت وگاز گچساران را مرتضی حیدری با پاس فرشید علیزاده به ثمر رساند.

تیم نفت و گاز گچساران در هفته پنجم این رقابت ها تیم شهرداری تبریز را در ورزشگاه شهید بشارت این شهر با نتیجه 3بر یک شکست داده بود.

نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب عبدالصمد احمدی،فرشاد عبداللهی ،علی جهانگیری،عماد قاسمی،اسماعیل هاشمی نیا، یحیی رحمانی،مصطفی نوبخت ،مرتضی حیدری، عباس عامری، سهیل صالحی ، فرشید پاداشوارد زمین مسابقه شدند .

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده تبریز به پایان رسید ،تک گل شهرداری در نیمه اول در دقیقه 14 توسط علی پورمحمد به ثمر رسید و همچنین در اواخر همین نیمه عبدالصمد احمدی دروازه بان نفت وگاز به دلیل مصدومیت شدید جای خود را به هادی زرین ساعد داد .

نیمه دوم را نفتی ها بهتر آغاز کردند تا اینکه فرشید علیزاده تازه نفس با یک سانتر زیبا مرتضی حیدری را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه سر زیبا توپ را وارد گل تبریزی ها کرد .

در حالی که به دقایق پایانی مسابقه نزدیک می شدیم تبریزی هاچندین کرنر را بروی دروازه نفت وگاز سانتر کردند که در یکی از موقعیت ها توحید قوجایی دقیقه 87 توپ را وارد دروازه نفت وگاز گچساران کرد تا بار دیگر نفتی ها با دست خالی به گچساران برگردند .

بدین ترتیب در پایان هفته ششم در گروه اول تیم نفت و گاز گچساران با یک پله سقوط و کسب 9 امتیاز و بدلیل گل زده بیشتر نسبت به تیم شاهین شهرداری بوشهر در رده دوم جدول گروه قرار گرفت .

دیدر بعدی نفت وگاز گچساران روز سه شنبه 5 اردبیهشت ماه امسال در گچساران برگزار خواهد شد که در این دیدار حساس باید به مصاف اروند خرمشهر بروند .

نتایج سایر دیدارها:

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها