نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. فروردين 1396 - 19:33
فرماندار گچساران گفت:۱۱۰ نفر در شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اندکه از این تعداد ۳۰ نفر کاندید شورای شهر و ۸۰ نفر کاندیدشوراهای اسلامی بخش هستند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در خصوص آخرین آمار نام نویسی شوراهای شهر و روستا در این شهرستان گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ششم فروردین ماه جاری نیز ادامه دارد و به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

وی افزود:هیچ مشکل خاصی در خصوص ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود ندارد و ثبت نام با روند مطلوبی در حال انجام است.

فرماندار گچساران اظهارکرد: تاکنون ۱۱۰ نفر در شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اندکه از این تعداد ۳۰ نفر کاندید شورای شهر و ۸۰ نفر کاندیدشوراهای اسلامی بخش هستند .

وی تصریح کرد:در بین کاندیداهای روستاهای گچساران ۸ نفر از بین بانوان و در کاندیداهای شورای شهر نیز ۲ نفر از این قشر نام نویسی کرده اند .

رحیمی گفت: زمان ثبت نام تا 6 فرودین ماه و از ساعت ۸ الی ۱۶ ادامه خواهد داشت وبرای جلوگیری از بوجود آمدن ترافیک در روزهای آخر و ایجاد مشکلاتی احتمالی و عدم تمدید مهلت تعیین شده داوطلبین شوراها نام نویسی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها