نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. فروردين 1396 - 12:03
فرماندار گچساران گفت: ۵۷ هزار و ۱۶۱ نفر گردشگر در تعطیلات نوروزی سال جاری و در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۹۵ تاکنون در این شهرستان اقامت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی افزود: روزانه تعدادی گردشگر نوروزی در این مدت برای گذراندن تعطیلات به شهرستان گچساران سفر کرده اند.

وی بیان کرد: حرم بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) با بیش از ۲۲هزار زائر دارای بیشترین آمار اقامت گردشگران از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۶تاکنون در شهرستان گچساران بوده است.

 فرماندار گچساران اظهار کرد: از مجموع ۵۷ هزار و ۱۶۱ میهمان نوروزی گچساران بیش از هشت هزار و ۵۰۰ نفر در مناطق گردشگری دشتک دیل و قلات گناوه این شهرستان اقامت داشته اند.

 رحیمی عنوان کرد: در این مدت بیش از ۶ هزار مسافر نوروزی در منطقه خیرآباد گچساران که به عنوان بخشی از پیشینه تاریخی و فرهنگی این شهرستان است، اقامت کردند.

وی ابراز داشت: گچساران با تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از اوایل اسفند ۹۵ خود را آماده حضور چشمگیر مسافرانی کرده که این شهرستان را برای مسافرت برگزیده اند.

 وی افزود: ۴۰ واحد آموزشی در قالب ۳۰۴ کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان گچساران است.پل خیری محمدخان، چهارطاقی خیرآباد و کوشک گودنگون از آثار تاریخی برجسته دوره ساسانی در شهرستان گچساران است.

 حرم بی بی حکیمه (س)، بارگاه امامزاده جعفر (ع)، باغ فردوس، دشتک دیل، قلات گناوه، آبشار کیوان لیشتر، سد کوثر، آبشار رودبال، آبشار هرجون و روستاهای موگ، کوشک گودنگون و مارین همه ساله میزبان هزاران نفر گردشگر نوروزی است.

 یک میلیون مسافر نوروزی سال گذشته از جاذبه های دیدنی شهرستان گچساران بازدید کردند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها