نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. اسفند 1395 - 17:49
هفته اول مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال/
پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل حریف سمنانی
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته اول مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان خود تیم هف سمنان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته اول مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان خود تیم هف سمنان را با شکست بدرقه کرد.

این دیدار که در ورزشگاه شهید بشارت گچساران با حضور بیش ازصدها تماشاگر مشتاق و علاقمند برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی های گچساران به پایان رسید.

برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار، هادی زرین ساعد، ساسان شیرمردی،علی کرمی،عماد قاسمی،محمد نوروزی،علی جهانگیری،فرشید علیزاده،مرتضی حیدری،هادی خنیفر،مصطفی نوبخت و سعید عنافچه به میدان رفتند.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با تفکری کاملا هجومی و برای برد در این میدان وارد شده بود در نیمه اول موقعیت های زیادی از جمله یک ضربه پنالتی را روی دروازه هف سمنان ایجاد کرد که این موقعیت ها با بی دقتی بازیکنان از دست رفت.

با شروع نیمه دوم  شاگردان یزدی تلاش بسیاری داشتند تا بتوانند موقعیت های فراوانی که نصیبشان می شد را به گل تبدیل کنند که با خوش اقبالی تیم سمنانی ،موقعیت ها یکی پس از دیگری به بیرون می رفت.

اما درادامه تلاش های بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به ثمر نشست و نفتی های گچساران در دقیقه 86 توسط "سهیل صالحی" به گل رسیدند.

نخستین تعویض تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار در دقیقه 46 بود که اسماعیل هاشمی به جای فرشید علیزاده ، تعویض دوم در دقیقه 71 صورت گرفت و فرشید پاداش به جای سعید عنافچه و در دقیقه80سهیل صالحی نیز به جای مصطفی نوبخت وارد میدان شدند.

در دقایق کوتاه باقی مانده تیم میهمان با تمامی نفرات خود در زمین نفتی ها حمله می کردند تا اینکه دست خالی از این بازی نروند اما خط دفاعی و دروازبان تیم نفت و گاز در یکی از کمک کارترین روزهای خود اجازه ایجاد موقعیت گلزنی را به تیم حریف ندادند تا تیم گچسارانی پیروزی این بازی مهم را کسب کند.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی با سه امتیاز و بدلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

همچنین نفتی های گچساران در ادامه مسابقات این مرحله در هفته دوم در روز پنجشنبه 26 اسفند در همدان به مصاف تیم شهرداری همدان می روند

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها